دایناسورها، بزرگترین اردک لاستیکی جهان بخشی از نمایشگاه خودرو دیترویت جدید


پس از تاخیرهای بیشمار به دلیل COVID-19 و یک رویداد کوتاه در فضای باز در سال گذشته، نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی 2022 در دیترویت با قدرت کامل به محل اصلی خود در مرکز شهر باز می گردد. با این حال، این یک نمایش بسیار متفاوت است، با نمایش ها و رویدادهایی که در داخل و خارج از خانه برگزار می شود. و برای اینکه ببینیم خانه چقدر متفاوت است، سال 2022 شامل دایناسورها و یک اردک غول پیکر است. صبر کن … چی؟

ممکن است دایناسورها را نگیرید، اما تقریباً هرکسی که به هانتینگتون پلیس (سالن کوبو سابق) سفر می‌کند، یک اردک زرد بزرگ را بیرون می‌بیند. به طور خاص، این یک اردک لاستیکی بادی است که ارتفاع آن کمتر از 61 فوت نیست. دیترویت نیوز این یک ترفند فروش نیز نیست، حداقل از نظر خرید انبوه خودروهای دست دوم، از اینجا بپردازید. اردک بزرگ – که گفته می‌شود بزرگ‌ترین اردک جهان است – بخشی از نمایشگر جیپ در فضای باز در این رویداد هفتگی است. ظاهراً «اردک زدن» این روزها در بین صاحبان جیپ ترندی است که مردم اردک لاستیکی را روی جیپ های دیگری که فکر می کنند باحال هستند، رها می کنند. این یک چیز جیپ است.. ما نمی فهمیم.

برای کسانی که علاقه ای به اردک های عظیم ندارند، دایناسورهای عظیم نیز برای سرگرمی در محل هستند. این بخشی از یک تجربه تعاملی به نام برخورد دایناسورها و وسایل نقلیه خارج از جاده است که شامل بیش از 80 دایناسور با قد برخی تقریباً نصف یک اردک لاستیکی خاص است. در میان موجودات ماقبل تاریخ، مجموعه‌ای از کامیون‌ها و خودروهای شاسی‌بلند با نمایشگر ایستا پراکنده شده‌اند. منطقه پیاده‌روی شامل فعالیت‌هایی مانند حفاری فسیل، قصه‌گویی و صنایع دستی است.

یا اگر برای دیدن به نمایشگاه خودرو دیترویت می روید واقعی خودروها، چندین اولین کار قابل توجه وجود دارد که ما در حال پوشش آن هستیم. بزرگترین آنها فورد موستانگ 2024 است که نسل هفتم خودروی پونی آبی بیضی را عرضه می کند. کرایسلر 300C برای سال 2023 با قدرت 485 اسب بخار احیا می شود و شما می توانید نسخه های ویژه جیپ گرند چروکی و رانگلر را در حالی که با بزرگترین اردک لاستیکی جهان معاشرت می کنید، مشاهده کنید.

نمایش خودکار دیترویت

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی را مشاهده کنید

نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی 2022 از 17 تا 25 سپتامبر در مرکز شهر دیترویت برگزار می شود.



منبع