درب فابریک ساندرو، استپ وی یدک مال ︎ خرید قطعات بدنه خودرو با ارسال رایگان و قیمت روز

درب فابریک ساندرو، استپ وی یدک مال ︎ خرید قطعات بدنه خودرو با ارسال رایگان و قیمت روز

از جنس فلز و بصورت خام ، بدون رنگ وبا پوشش آستر مشکی رنگ در بازار درب جلو ساندرو یافت می شود. فرم و اندازه درب ها در حرکت خودرو بسیار مهم است عبور جریان هوا در مصرف سوخت نقش مهمی ایفا می کند. در طراحی ماشین های روز دنیا، درب خودر بسیار نقش مهمی ایفا می کند. بعد از خرید از ما با نوشتن نظراتتون، در خرید بعدی کد تخفیف هدیه بگیرید.

  • در صورت درخواست رنگ آمیزی محصول مشتری میتواند درب باک یا کد رنگ خودرو را برای فروشگاه ارسال کند تا فروشگاه بصورت سفارشی اقدام به رنگ آمیزی محصول کند .
  • در طراحی ماشین های روز دنیا، درب خودر بسیار نقش مهمی ایفا می کند.
  • ورق های گالوانیزه استفاده شده در این قطعه که یک ورق فولادی می باشد باعث مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، انعطاف پذیری و رنگ پذیری بالا می باشد.
  • اینستاگرام و کانال تلگرام ما را فراموش نکنید ، لطفا عضو شوید و با اینکار از سامانه حمایت کنید تا با قدرت بیشتری واسطه ها را حذف کند و بتونید از خریدهای دست اول و ارزان تری لذت ببرید.
  • درب های خودرو از قطعاتی می باشد که بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند.

طراحی و ساخت قطعات بدنه خودرو از عرصه های خلاقانه برای خود نمایی طراحان صنعت خودرو سازی به شمار می روند. رقابت برای بهتر ساختن بدنه خودرو جزو اصلی ترین اهداف خودروسازان می باشد. هنگامی که خودرویی را می بینیم به از نمای خودرو اولین چیزی که شما را به سمت خود جذب می کند درب ها می باشند. در این بخش هدف ما برای شما عزیزان اطلاع از قیمت درب جلو راست رنو ساندرو می باشد. ورق های گالوانیزه استفاده شده در این قطعه که یک ورق فولادی می باشد باعث مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، انعطاف پذیری و رنگ پذیری بالا می باشد. درب جلو ساندرو استپ وی رنگ کوره ای در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود و از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد.

فیلتر هوا ساندرو

کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. از منابع شان دریافت می‌کند، نیرو را برای باز یا بسته کردن قفل در اختیار فعال کننده می‌گذارد. اینستاگرام و کانال تلگرام ما را فراموش نکنید ، لطفا عضو شوید و با اینکار از سامانه حمایت کنید تا با قدرت بیشتری واسطه ها را حذف کند و بتونید از خریدهای دست اول و ارزان تری لذت ببرید. میدونستید هر کاربر با یه عضو شدنِ رایگان و ساده میتونه در کار خیری بزرگ سهمی داشته باشه. پس از صفحه هایفیس بوک،لینکداین،توییتر،اینستاگراموتلگرامو یاآپاراتسامانه دیدن کنید.

درب جلو ساندرو سمت راست

بسته بندی قطعات به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و فوم های لوله ای جهت محافظت از کلاف درب و جعبه قطعه خام می باشد. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد. همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. قفسه بازار دخالتی در معاملات ندارد و فقط افراد صاحب جنس را معرفی میکند.

محصولات

ارسال درب ها نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. سیستم کنترل کننده بدنه تصمیم می‌گیرد که چه وقت قفل را غیر فعال کند. برای دیدن لیست موجودی فروشگاه یدک آپشن از آیکن آبی کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید.