دریچه سقفی خرید دریچه سقفی قیمت دریچه سقفی چهار گوش چهار طرفه

درصورتیکه از دریچه سقفی با دریچه گرد برجسته برای سیستم مکش استفاده شود استفاده از دمپر لزومی نخواهد داشت. از این دریچه های سقفی در محیطهای مختلف و برای کاربری های مختلف میتوان بهره برد. در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود. با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود. دریچه های سقفی چهار طرفه اغلب در مکان هایی استفاده می شود که حجم زیادی از هوا با نویز و افت فشار متوسط ​​مورد نیاز است.

این نوع شیر معمولاً به عنوان کاربراتور برای تهویه در سیستم های تهویه مطبوع، ایرواشر، تبرید و وسایل برودتی آب خنک استفاده می شود و به صورت دیواری نیز نصب می شود. فن های ثابت به راحتی بر روی یک کانال مستطیلی یا با آچار در یک کانال گرد نصب می شوند. در این نوع شیر، توزیع زیاد هوا در فضای مورد استفاده باعث می شود که دما با سرعت مناسبی به حد لازم برسد. همچنین بسته به جهت پره های این نوع دریچه ها، هوا با سرعت مناسبی به سطح می رسد.

همچنین کانال متصل به پشت دریچه باید 2 سانتی متر بالاتر از سطح سطح ختم شود. بنابراین برای رفع محدودیت های فوق می توان از دریچه های کلاف باز استفاده کرد. این نوع دریچه ها قابل استفاده در مکان هایی می باشند که نیاز به هوادهی به صورت لایه ای از سقف ضروری می باشد. دریچه های ذکر شده به نام دریچه دیفیوزری نیز شناخته شده اند، چرا که الگوی پخش جریان هوا در آن به شکل منحنی می باشد. معمولا به منظور هوای رفت و در مواردی برای هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرد. ستفاده نمود که اصلِ قسمتِ هوارسانِ در این نوع دریچه در قسمتِ داخلیِ این صفحه ی فلت بصورت ترکیبی با این صفحه تعبیه می گردد.

در صورت نیاز مشتری و کاهش اتصالات امکان تولید پلنیوم باکس همراه با دریچه هوای سقفی وجود داشته و بسیاری از معماران ساختمانی از این مدل دریچه سقفی بهره خواهند برد. دریچه هوایی که شکل پره‌های آن تنها در یک جهت افقی یا عمودی و به شکل خطی ممتد باشد را دریچه خطی گویند. دریچه خطی سقفی را معمولا در هتل، بیمارستان یا مراکز اداری و تجاری جهت تهویه و تنظیم حرارت محیط مورد استفاده قرار خواهند داد. ساخت این نوع از دریچه هوای سقفی در حالت‌های مختلف پره ثابت، متغیر، زاویه‌دار و چند طرفه با متریال مختلف مرسوم است. برخی از تجهیزات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا در قسمت سقف ساختمان نصب شده و برای دسترسی در زمان بازدید دوره‌‌ای یا تعمیر و نگهداری نیازمند دریچه هوای هستند. فن کویل یکی از سیستم‌های خاص تنظیم دما بوده و به تناوب باید مورد بررسی قرار گیرد.

  • این نوع دریچه سقفی با ساختارِ پرّه های داخلیِ “یو”شکل باعثِ پرتابِ جریانِ هوا به سه جهتِ مختلف میشود.
  • به علاوه، این دریچه را می توان در اندازه ها، ابعاد و رنگ های مختلف و متنوع بر اساس خواست و نیاز مشتری تولید کرد.
  • در اینجا لازم به ذکر میباشد با توجه به تولیدِ انواعِ دریچه سقفی پلاستیکی، بطورِ مشخص قیمت دریچه سقفی پلاستیکی، پایین تر از قیمت دریچه سقفی آلومینیومی در ابعادِ مشابه است.
  • دریچه سقفی دمپر دار و بدون دمپر جهت هوای رفت و برگشت و همچنین تخلیه استفاده می شوند.

دریچه سقفی خرید دریچه سقفی قیمت دریچه سقفی چهار گوش چهار طرفه

دریچه سقفی یک طرفه به مظور هدایت هوای ورودی از سقف به یک مسیر خاص قابل استفاده می باشد، یعنی دریچه سقفی یک طرفه با پره های اریب، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را عموماً به یک مسیر خاص هدایت می کند. دریچه سقفی کنجی دو طرفه همان طور که از نامش مشخص است با پره های قائم به یکدیگر طراحی شده و به صورت L شکل باعث هدایت هوا به جهات خاص می شود. این نوع دریچه سقفی با ساختار پره های داخلی شکل موجب پرتاب هوا به سه جهت مختلف می شود. برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف ساختمان ها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.

قابلیت نصب متعلقات لازم ساپورت‌گیری روی پلنیوم باکس پشت دریچه

برای مثال قیمت دریچه سقفی هوا یک ، دو ، سه و چهار طرفه ی با جنس آلومینیومی (با دمپر و بدون دمپر)، در مقایسه با قیمت همین محصول با جنس آهن به طور حتم بالاتر خواهد بود. نام عمومی آنها دریچه هوای سقفی می باشند و از طریق سقف ساختمان ها بواسطه کانال های تهویه هوا , دریچه سقفی هوارسانی را انجام می دهند. برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف تعبیه و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه های سقفی چهارگوش می توان استفاده کرد. که متشکل از انواع سقفی یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین مشبک و خورشیدی می شود. دریچه سقفی سه طرفه برای تامین هوای تازه و یا بار حرارتی و برودتی مورد نیاز در هر فضا استفاده می شود.

دریچه گرد مشبک

زمانی از دریچه سقفی تهویه هوا استفاده می شود که کانال ها به شکل افقی در ساختمان ها نصب شده باشد و دهانه کانال از سقف های کاذب به بیرون ارتباط پیدا کند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دریچه سقفی در انواعِ مختلف با مسئولِ مشاوره و فروشِ وبسایت با شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و ۶۶۰۰۰۳۶۵ تماس حاصل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگ در ارتباط باشید. دریچه سقفی سه طرفه معمولا در مکان هایی که حجم قابل توجهی از هوا با صدا و افت فشار متوسط مورد نیاز باشد، استفاده می شوند. یک نکته مهم در خرید دریچه سقفی این است که هرگز صرفا براساس قیمت آن ها را انتخاب نکنید. به خاطر داشته باشید قیمت خیلی پایین یک آنها به معنای کیفیت پایین آن است.

در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد ، اگر در قطرِ دریچه گرد با ابعادِ انشعابِ لاینِ کانالِ اصلی ،همخوانی نداشته باشیم، مجبور به استفاده از تبدیل در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد خواهیم شد. سطحِ بدنه دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بوسیله رنگ کوره ای و مرغوب در رنگهای متنوع پوشش داده میشود و به بازار عرضه می گردد. به همبن صورت قیمت دریچه سقفی تایلی بصورت یکپارچه ، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه ی تخت آلومینیومی می باشد.

دریچه سقفی چهارگوش دو طرفه