دریچه هوا قیمت دریچه هوا دریچه تهویه هوا دریچه تنظیم هوا خرید دریچه هوا

دریچه هوا قیمت دریچه هوا دریچه تهویه هوا دریچه تنظیم هوا خرید دریچه هوا

اما یکی از مهم‌ترین تقسیم‌بندی‌ها در دریچه گرد، شکل ظاهری آن به صورت تخت یا برجسته است. دریچه هوا، برای هر خانه‌ای لازم است و در هر خانه‌ ای پیدا می‌شود.این کالا بر اساس کارایی و جنس و شکل، انواع بسیار متفاوتی دارد. انواع دریچه هوا کاربردهای متنوعی دارد و بر این اساس در شکل‌‌‌‌‌ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. محصول مورد نظر ممکن است برای عبور هوای ورودی و یا برای هوای خروجی مورد استفاده قرار گیرد، بر این اساس می‌توان تنظیم هوای خانه را نیز از این طریق این انجام داد. همچنین وجود دریچه تهویه به عنوان یکی از پارامترهای ایمنی، در هر خانه‌ای ضروری است. دریچه تهویه هوا وظیفه کنترل هوای خروجی از هواساز را به عهده دارد که موجب می‌ شود گردش هوای محیط به شکل صحیح تهویه آسیا انجام شود.

  • گروه صنعتی تهویه مارکت هیچ محدودیتی در ساخت دریچه هوا ی آزاد با ابعاد گوناگون ندارد .
  • متخصصین حوزه ی گرافیک تهران دما جهت دسترسی بهتر مشتریان یک نمونه طراحی نموده اند.
  • به همین دلیل کارفرمایان و ساختمان سازان می توانند جهت دریافت لیست قیمت دریچه هوا شاهرخی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند.
  • تا به امروز، دریچه‌های بازدید در انواع مدل و طرح‌های متفاوت تولید می‌شود که در ادامه چند مدل از آنها نام برده شده است.
  • جهت دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت دریچه هوا مشبک و خرید دریچه هوا مشبکبا ما تماس بگیرید.

هواي احتراق اين نوع دستگاه بايد طبق دستورالعمل كارخانةسازنده تأمين شود. در فضاهایی که از دریچه هوا استفاده می گردد الزامی به وجود منبع مکش و یا دمش ندارد. در این دریچه هوا جنس پره های عمودی و افقی دریچه هوا، از ورق آلومینیوم است. یکی از ویژگی های مهم این دریچه هوا اینست که ساختار فریم و پره ها کاملا جدا از ساختار دمپر ساخته می شود. گروه صنعتی تهویه مارکت هیچ محدودیتی در ساخت دریچه هوا ی آزاد با ابعاد گوناگون ندارد .

می توانید باله ها را فشار دهید تا جریان هوا متمرکز شود یا باله ها را پهن کنید تا جریان هوا پخش شود. دریچه‌های اسلات خطی نسبت به سایر انواع دریچه هوا، با کیفیت تر و زیباتر به نظر می رسند؛ بنابراین در هتل‌ها و خانه‌های لوکس بسیار رایج هستند. جهت خرید اینترنتی دریچه هوا از داکتینو، با دپارتمان فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش داکتینو قیمت بروز دریچه‌ها را متناسب با ابعاد موردنظرتان به شما ارائه دهند. جهت خرید، باید از ابعاد تو در توی محل نصب و نوع دریچه موردنیاز اطلاع داشته باشید. درصورتی تمایل، می‌توانید درخواست بازدید از محل نصب را به کارشناسان داکتینو اعلام فرمایید تا در اولین فرصت ممکن از محل نصب بازدید به عمل آورند. کانال های هدایت هوا از نظر نوع سطح مقطع در دو نوع چهار گوش و گرد و معمولا با ورق گالوانیزه طراحی و اجرا می گردند، البته در بعضی از موارد خاص از ورق استیل یا آلومنیوم برای ساخت کانال هوا استفاده می شود.

دریچه هوا از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شود؟

برای خرید دریچه هوا ساختمان ابتدا بهتر است بدانید دریچه تهویه چیست و چه انواعی دارد. دریچه تهویه هوا ساختمان توانایی کنترل هوای خروجی و ورودی به محیط را دارد و به تهویه هوا در محیط‌ های مسکونی و صنعتی کمک شایانی می‌ کند. از همین رو بهتر است تا بدانید، انواع دریچه‌ های تهویه از نظر محل نصب به شکل هستند و سپس با جنس آن‌ ها آشنا شوید. ساخت این نوع دریچه هوا با انواع متریال فلزی و پلاستیکی جهت رفع نیاز تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، آزمایشگاهی و صنعتی رواج خاصی دارد. استفاده از دریچه گرد برای انواع سیستم مکش و دمش بر روی شبکه تهویه، حرارتی، برودتی و هواساز ممکن بوده و موجب حفظ راندمان کاری تجهیزات نیز خواهد شد. این دریچه همراه با تجهیزاتی همچون دمپر هوا (جهت افزایش پرتاب باد)، پلنیوم باکس و دیفیوزر بر روی کانال اصلی موجود در دیوار یا سقف نصب خواهد شد.

نحوه انتخاب و خرید انواع کانال هوا و دریچه هوا

دریچه تامین هوای پلاستیکی یکی از انواع دریچه های هوا است که به عنوان دریچه هواکش نما و دریچه خروجی هوا در هود کاربرد دارد. اندازه و طراحی هر دریچه هوا باید با سرعت فن واحد خنک کننده و همچنین محدوده دمایی مورد نظر در هر اتاق مطابقت داشته باشد. برخی از واحدها دارای مدل های قابل تنظیم هستند تا کاربران بتوانند جریان هوا را در طول روز تغییر دهند. برخی دیگر را می توان به طور کامل بست که تا از ورود هوا به اتاق جلوگیری نمود.

باز هم، فولاد گالوانیزه ارزان‌تر است، اما سنگین‌تر و راحت‌تر زنگ می‌زند. به طور پیش فرض می توان گفت، این نوع دریچه‌ هوا به رنگ سفید و مربع شکل هستند. دریچه‌های با انحراف دوگانه بیشتر در سالن‌های مدارس، سالن‌های تئاتر و سالن‌هایی که سقف‌های بلند دارند و نیاز به زیبایی دکوراسیون ندارند، استفاده می‌شوند. دریچه های گرد از هر نوعی که باشند، دارای یک فریم گرد هستند که در داخل خود از یک سری قاب های مدور نیز تشکیل شده اند. پره های موجود در این نوع دریچه ها اگر که به صورت تخت یا زاویه دار باشند، مشخص می نماید، هوا به چه صورت در محیط جریان داشته باشد.

با وجود اینکه روش محاسبه اصطکاک یکسان در تعیین ابعاد کانال به دلیل نیاز کمتر به ایجاد توازن، بهتر از روش محاسبه کاهش سرعت است. پره‌ دریچه هوا گرد به شکل زاویه‌دار نسبت به دریچه تخت بوده و حالت برجستگی خاصی دارد. دیگر تمایزهای دریچه گرد برجسته نسبت به دریچه بلندگویی، استفاده از دمپر برای افزایش میزان شدت جریان هوا در مسیر مشخص شده است. بدنه و تیغه‌ها در این دریچه نیز به شکل جداگانه نصب شده و از دریچه برجسته گرد در سالن‌های ورزشی، نمایش و هتل و مساجد به وفور مورد استفاده قرار گرفته است. بدون تردید پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع دریچه هوا را میتوان دریچه هوا آلومینیومی دانست.