دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

بهترین نوع دریچه کولر آبی بستگی به سلیقه ی افراد تعیین می گردد. برای بعضی از مشتریان دریچه کولر دیواری دمپردار معمولی بهترین گزینه می باشد. برای برخی دیگر بهترین گزینه دریچه کولر آبی خطی 30 درجه دمپردار است. این بدان معناست که هر شخص با توجه به معیارهای خود، سلیقه ی خود و نیز محیط کاربری خود اقدام به انتخاب دریچه کولر آبی مورد نظر خود می نماید. شرکت تهران دما تولیدات متنوعی را ارائه می نماید به همین دلیل مشتریانی که از تهران دما دریچه کولر آبی تهیه می کنند، حق انتخاب زیادی دارند.

درچه کولر پلاستیکی

دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

انواعدریچه کولر در شرکت تهران دماعرضه می گردد.این محصول کالایی است که بیشتر در داخل خانه ها و شرکت های اداری و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه کولر به منظور هدایت و انتقال هوای موجود در درونکانال کولربه داخل محیط ها استفاده می شود. کانال کولر هوا و دمای مطلوب را از دستگاه های سرمایشی به محیط ها هدایت می نماید. شرکت تهران دما آرکا انواعدریچه کولررا در جنس های گوناگون و در ابعاد متفاوت عرضه می کند. تهران دما از سال 1364 فروشگاه خود را راه اندازی کرده است تا بتواند قدمی در راستای رساندن دمای مطلوب به محیط ها بردارد.

در جاهایی که شیر فلکه، کنتورهای برق وجود داشته باشند، برای استتار آنها از دریچه کولر بازدید استفاده کنند. دریچه کولر بازدید در طرح های متنوعی طراحی می شود و بسته به کاربری تولید و عرضه می گردد. لازم به توضیح است که دمپر یک صفحه فلزی است که وظیفه آن باز و بسته کردن مسیرهای عبور هوا در داخل کانال را به عهده دارد که به دو صورت دستی و خودکار تولید می شوند.

  • ابعاد این محصول بصورت کاملا اختیاری از سوی کارفرما اعلام و بدون محدودیت قابل ساخت و عرضه می باشد.
  • قیمت دریچه کولر کله قندی به نسبت میزان استفاده آلومینیوم در آن و قیمت روز مواد اولیه متغیر می باشد.
  • به طور کلی دوام مدل های پلاستیکی از دریچه‌های آلومینیومی و پلاستیکی بیشتر است.
  • هر یک از دریچه کولرها مزایای منحصر به فردی دارند که در بخش های بعدی توضیحاتی درباره ی هر کدام درج شده است.
  • این مدل از محصول تهران دما دارای درپوش زمستانه جهت جلوگیری از ورود سرما در فصل های سرد می باشد.
  • طراحی ساختار دریچه‌های کولر آهنی به صورتی است که بتوان میزان ورودی هوا به داخل محیط را با استفاده از دمپرهای جلوی دریچه تنظیم کرد.

سپس با استفاده از متر ابعاد داخلی و یا به اصطلاح تو در توی کانال کولر را اندازه گیری شده و به دقت یادداشت میشود. به کمک این روش اندازه گیری دیگر نیازی به صرف هزینه ی اضافی برای بازدید و اندازه گیری دریچه کولر نصب کنندگان نیست. در زمان خرید دریچه کولر آلومینیومی باید در نظر داشته باشید که این موارد در اندازه های مختلف ساخته می شوند و کیفیت ساخت و رنگ آنان بهتر از جنس های دیگر است. در داخل ساختمان های مختلف، به یکی از برنامه های اجرایی ضروری مهندسین و پیمانکاران ساختمان ها در جهت افزایش میزان آسایش افراد تبدیل شده است.

دریچه کولر فایبرگلاس یا پلاستیکی در میان مردم کردستان عراق طرفداران بسیار زیادی دارد. این مدل که درپوش دار نیز می باشد، در رنگ سفید تولید می گردد. این کالا فقط در سایزهای استاندارد ساخته شده و بیشتر برای محیط های اداری مناسب می باشد.

کاربرد جای پیچ دریچه کولر چیست؟

شرکت تهران دما در زمانی بسیار کوتاه انواع دریچه کولر دیواری را با بهترین ‌کیفیت تولید و عرضه می نماید. دریچه‌ کولر آبی در انواع آلومینیومی، آهنی، چوبی و پلاستیکی در انواع طرح‌ها در بازار موجود می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید دریچه کولر، لیست قیمت دریچه کولر آبی را از وب سایت فروشگاه اینترنتی تهویه کارا دریافت نمایید. قیمت دریچه کولر دیواری با توجه به جنس ورق مصرفی و هچنین مدل محصول تنظیم می گردد.