در اینجا نحوه عملکرد دمپر Multimatic TrueActive فراری Purosangue آمده است

از انتشار:

32 عکس ها

14 عکس ها

هدف دمپرهای چندماتیک TASV تعریف مجدد نقش دمپرها است. این ادعا می کند که دمپرهای غیرفعال و تطبیقی ​​موجود، سیستم های واکنشی هستند که به ورودی های راننده و شرایط جاده واکنش نشان می دهند. در مقابل، گفته می شود دمپرهای TASV واقعاً فعال هستند – قادر به اعمال نیرو بر روی خودرو در پیش بینی شرایط جاده و مانورهای رانندگی

دامپرهای TrueActive برای تقویت سیستم تعلیق با توانایی ارائه همزمان آنچه راننده می‌خواهد، آنچه که لاستیک‌ها می‌خواهند، و آنچه خودرو به آن نیاز دارد برای دستیابی به عملکرد و سطح کنترل خودرو بسیار فراتر از آنچه با تطبیق الکترونیکی امکان‌پذیر است ایجاد شده است. راج نیر، رئیس و مدیر اجرایی Multimatic گفت: سیستم های نیمه فعال.

دامپرهای TASV از یک موتور الکتریکی سه فاز بدون برس 48 ولتی خنک شده با مایع منحصر به فرد استفاده می کنند تا نیروی اضافی را از طریق پیچ توپ دو سرب و مجموعه گیربکس سفارشی به شفت دمپر منتقل کند. این سیستم به گونه ای کارآمد طراحی شده است که فضای بسته، وزن و اینرسی چرخشی را به حداقل برساند.

به طور خلاصه، دمپرهای TASV ادعا می کنند که همه چیز را قبل از وقوع آنها در تنظیمات بهینه تنظیم می کنند. این امر از طریق استفاده از یک موتور الکتریکی با میرایی دریچه قرقره برای تکمیل فنرهای خودرو با تحریک نیروی موازی امکان پذیر است.

در فراری Purosangue، هر مجموعه محرک دمپر مجهز به یک ماژول کنترل موتور داخلی است که دستورات مستقیمی را از یک کنترل کننده دینامیک خودرو بر اساس استراتژی‌های کنترلی دریافت می‌کند که پوشش عملکرد خودرو و راحتی سواری سرنشینان را بهینه می‌کند.