دزدان مبدل کاتالیزوری که اوروس را می‌رانند، دقیقاً سطح پایینی ندارند

“سال گذشته گزارش شده است که تقریباً 1600 مبدل کاتالیزوری در هر ماه در کالیفرنیا به سرقت رفته است و کالیفرنیا 37٪ از کل ادعاهای سرقت مبدل کاتالیزوری در سراسر کشور را تشکیل می دهد. من با افتخار اعلام می کنم که ما 9 نفر را که هسته اصلی دزدی کاتالیزوری در کشور ما هستند متهم کرده ایم. فیلیپ تالبرت، دادستان ناحیه شرقی کالیفرنیا، گفت: جامعه و در سراسر کشور.



منبع

اوایل این ماه، وزارت دادگستری ایالات متحده یک حلقه سرقت مبدل کاتالیزوری چند حالته را متوقف کرد. این کیفرخواست شامل 21 نفر از پنج ایالت بود و خواستار ضبط بیش از 545 میلیون دلار دارایی بود.

به گفته پلیس، این حادثه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ حوالی ساعت ۴ بامداد در فلکه ۳۸۰۰ خیابان ۱۸۴ رخ داد. فیلم‌های دوربین مداربسته چهار مظنون مرد را در حال عملیات قرار دادند که یکی از آنها به عنوان دیده‌بان عمل می‌کرد و بقیه اقدام به عمل مجرمانه می‌کردند.

اما این دزدان از تورنس، کالیفرنیا التماس می‌کنند که متفاوت باشند و تصمیم بگیرند که چیزی را برانند که مخالف کم‌حجم بودن است. در یک فیلم دوربین مداربسته که در ابتدا توسط اداره پلیس تورنس ارسال شده بود، گروهی از مردان در حال پیاده شدن از یک لامبورگینی اوروس زرد رنگ پس از پارک در کنار یک ون سفید مشاهده شدند. هدف؟ خب البته مبدل کاتالیزوری با ارزشی که در سال های اخیر سوژه سرقت شده است.

با این حال، این فیلم موفق به ثبت پلاک خودرو نشد، اگرچه پلیس اشاره کرد که چرخ‌های آن مشکی است.

این اولین سرقت مبدل کاتالیزوری نبود که در دوربین ثبت شد. سال گذشته، یک خودرو در یک خیابان در حالی که دو مظنون مبدل کاتالیزوری آن را بردند، در فیلم ضبط شد. بدتر از آن، در روز روشن انجام شد.

دزدها چه رانندگی می کنند؟ یک سدان ضرب و شتم؟ یک ون تابلویی طرح دار؟ یک کامیون قدیمی؟ ما در دزدی متخصص هستیم، اما فکر می‌کنم همه می‌توانیم موافق باشیم که دزدها باید اتومبیل‌هایی را برانند که توجه خود را به خود جلب نکنند.