دنباله دار عطارد 1300 اسب بخاری به دلیل خرابی ترمز به سختی سقوط می کند

ما مطمئن هستیم که صاحب خودرو و مجری هر دو در این مرحله خوب هستند، اما مطمئن هستیم که امیدواریم سرنشینان خودروهای دیگر نیز خوب بوده و خسارت وارده را جبران کرده باشند. هیچ اشاره ای به آنها در ویدیو وجود نداشت (اگر وجود داشت، ما آنها را از دست داده بودیم و این چیزی می گوید).



منبع

ابتدا اجازه دهید در مورد ماشین بحث کنیم. این یک پروژه بازسازی و اصلاح ستاره دنباله دار مرکوری در سال 1964 است که با موتور 632 بلوک بزرگ Merlin Chevy V8 با سوپرشارژر 1471 BDS، با قدرت مجموع 1300 اسب بخار نیرو می گیرد. اما نکته اصلی این بود که ترمز 17 سال پیش انجام شد. استوور متوجه این موضوع شد و گفت که احتمالاً باید ترمزهای بزرگتری روی ماشین می گذاشت. ما موافقیم.

چیزهایی وجود دارد که ما (و استوور) باید از این حادثه حذف کنیم. هنگامی که کمربند ایمنی یا مهار وجود دارد، از آنها استفاده کنید. دلایل خوبی برای اختراع آنها وجود داشت. بعد، هرگز از ترمزها غافل نشوید. این واقعیت که این خودرو بیش از 1000 اسب بخار نیرو تولید می کرد به این معنی بود که به یک نیروی متوقف کننده به همان اندازه قدرتمند نیاز داشت که برای این خودرو انجام نشد. هر دو درس باید به عنوان ایمنی در نظر گرفته شوند و این ویدیو باید به عنوان گواه آن باشد.

هرچند فقط یک هشدار – ویدیو کمی گرافیکی بود، اما فکر می کنیم می توانیم یک یا دو چیز از این برخورد یاد بگیریم.

بیست و سه سال، بیش از 200 گراند و دو همسر – اینها هزینه های بازسازی و اصلاح این دنباله دار 1300 اسب بخاری عطارد بود. همه چیز برای YouTuber خوب و خوب بود AutotopiaLA همانطور که آنها ماشین را نشان می دهند. با این حال، در نقطه ای که مجبور شدند ماشین را در جاده برانند، اوضاع به هم ریخت.

مجری و استوور دنباله دار را برای عکس های نورد راندند. آنها تصمیم گرفتند از مهار استفاده نکنند و فقط از کمربندهای کمری استفاده کنند، زیرا آنها فقط برای شلیک در حال حرکت هستند. با این حال، استوور سپس اشاره کرد که از آنجایی که پدال گاز به دور موتور 2200 دور در دقیقه می‌چسبد و موج بی‌حرکتی داشت، روی ترمز می‌رفت. مجری حتی در یک لحظه بوی ترمز را حس کرد.

سپس، حادثه دلخراش رخ داد. ستاره دنباله دار قدرت ترمز خود را از دست داد، با یک مینی ون تصادف کرد و ماشین دیگری را زیر گرفت – هر دو خودروی دیگر بی گناه منتظر چراغ توقف بودند. مجری صورتش را روی داشبورد فلزی کوبید در حالی که صاحبش در حالی که بازوهایش را صاف می کرد تا برای ضربه محکم شود، از بازو آسیب دید.