دوج چلنجر 3700 دلار روکش چند رنگی برای مدت محدود دریافت می کند



منبع

بسته بندی DodgeGarage 14-Color Hi-Impact Colors با قیمت 3700 دلار، چلنجر شما را به یک ماشین هنری تبدیل می کند. نصب گنجانده نشده است، اما چیز خوبی است که DodgeGarage پیوندی به یک نصب‌کننده حرفه‌ای 3M دارد.

برای کسانی که این موضوع را چالش برانگیز می دانند، دوج، از طریق DodgeGarage و با مشارکت CG Detroit، تمام 14 رنگ را در یک پوشش خودرو برای چلنجر ارائه می دهد. این پیشنهاد فقط برای مدت زمان محدودی است، بنابراین اگر شما یکی از کسانی هستید که این راه راه ها را دوست دارید، بهتر است عجله کنید.

2023 Dodge Challenger Hi-Impact Colors Wrap

دوج چلنجر و چارجر با موتور V8 در حال خروج هستند زیرا برقی‌سازی مسیر خود را برای خودروساز آماده می‌کند. مدل‌های Last Call در ماه آگوست معرفی شدند، که یک به یک تا آخرین مدل Last Call در SEMA 2022 فاش شده‌اند. این طرح از آن زمان تغییر کرده است زیرا اولین مدل تماس آخرین چالش در SEMA به دلیل تکرار زنجیره تامین جهانی به تعویق افتاد. مسائل

پوشش چند رنگ شامل سایه‌های دوج به نام‌های Plum Crazy، Frostbite، B5 Blue، Sublime، F8 Green، Go Mango، Sinamon Stick، Octane Red، Torred، Triple Nickel، Destroyer Grey، Granite، Pitch Black و White Knuckle است. مشخص نشده است که بسته بندی به این ترتیب خاص خواهد بود یا خیر، اما با توجه به نمونه تصاویر در وب سایت DodgeGarage، ما فکر می کنیم که چنین است.

هنگام خرید دوج چلنجر چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد، اما نه به اندازه انتخاب رنگ برای ماشین عضلانی. در واقع، برای سال 2023، دوج 14 رنگ را ارائه خواهد کرد که انتخاب از بین آنها نباید آسان باشد.

در همین حال، دوج همچنین در ماه آگوست از Charger Daytona SRT EV کانسپت خود رونمایی کرد که به عنوان اولین خودروی عضلانی الکتریکی تبلیغ می شود. اینکه آیا این روکش 14 رنگ وحشی در آینده برای خودروهای برقی در دسترس خواهد بود یا نه هنوز یک راز است، اما اگر چنین شود تعجب نخواهیم کرد.