دکوراسیون داخلی طلافروشی Precita / معماری Stefano Tordiglione Design Ltd

شلف ها و قفسه های جدید و زیبا برای یک مغازه طلافروشی لازم است. طراحی دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی لازم است به نحوی باشد که جذاب بوده و مشتریان بتوانند محصولات خود به راحتی انتخاب کنند. زیبایی دکوراسیون و امنیت در زمان دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است. پس بهتر است پیشخوان طلا فروشی ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری داشته باشد. به همین دلیل شما به عنوان یک فروشنده باید به دیدگاه مخاطبین خود و راحتی آن ها احترام بگذارید و فضایی را طراحی کنید که با تسهیل روند خرید روی پیشرفت کسب و کار شما و رضایت مشتری ها تأثیر مثبتی بگذارد. مراحل مورد نیاز برای اخذ جواز کسب طلافروشی عبارتاند از: استعلام از اداره اماکن انتظامی و عمومی و ارسال نمودن پرونده متقاضی که این پروند باید حاوی مدارکی مانند نامه درخواست متقاضی، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، گواهی عدم اعتیاد، اجارهنامه یا سند مالکیت واحد صنفی و چند مورد دیگر باشد.

امروزه برخلاف گذشته هتلهای مختلفی ازجمله سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره در شهر و کشورهای مختلف دنیا دایر شدهاند. با یکبار خرید، او دیگر یک مشتری بالفعل است و امور مشتریان وظیفه تبدیل او به یک مشتری وفادار و حفظ این مشتری را برعهده دارد، وب سایت شما تقریبا پنج الی ده ثانیه زمان دارد تا مخاطبان و مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد. این بخش نخستین قسمت از ورودی مغازه شماست که تقریباً بین پنج الی پانزده گام نخست مشتری که به متراژ مغازه و همچنین مقدار آن که ممکن است از چند سانتی متر و یا چند متر متغیر باشد را در بر می گیرد. استفاده از فاکتور دکوراسیونهای موفق در دکوراسیون داخلی هتل های پنج ستاره کاملاً مشهود است و مسلماً هزینه سپری نمودن در این هتلها به سبب این نوع دکوراسیون و سرویسدهی مناسب و باکیفیت نیز بیشتر خواهد بود. هتلهای پنج ستاره با دکوراسیونهای موفق که در طراحی داخلی هتل خود از آنها بهره بردهاند در کیفیت و سرویسدهی مناسب عمل میکنند. اگر در ویترین یا فضای داخلی فروشگاه نور کافی وجود نداشته باشد طبیعتا مشتری ها نمی توانند کالای مورد نظر خود را به وضوح ببینند و این موضوع برای آن ها ناخوشایند است.

البته بعضی از فروشنده ها ماکت گوشی را در اختیار مشتری قرار می دهند در حالی که استفاده از گوشی به جای ماکت برای آن ها لذت بخش تر است و اعتماد آن ها را خیلی بیشتر جلب می کند. رعایت این اصل در فضاهای تجاری بیشتر خودنمایی می کند. شما چقدر به تزیین ویترین مغازه و دکور مغازه در هنگام خرید توجه میکنید؟ سعی کنید از نورهای مخفی برای تزیین ویترین مغازه استفاده کنید. در واقع در طراحی دکوراسیون داخلی مطب میتوانید با پیادهسازی اصول و قواعد معماری به صورت علمی و به روز به طرحی چشم گیر دست پیدا کنید. اگر نورپردازی برای دیزاین محیط و همچنین برای ویترین، تابش نور طبق اصول و با خلاقیت صورت بگیرد سبب میشود تا مشتریان بتوانند بهتر بر روی انتخاب طلای موردنظرشان تمرکز کنند و بهترین خرید را تجربه نمایند. طراحی لوگو جواهرات دارای برخی اصول اولیه و مهمی است که در زمان طراحی و یا سفارش لوگو باید به آنها توجه داشته باشید. 20 رده شغلی در حوزه طلا و جواهرات وجود دارد و افراد باید مجوز مربوط به همان رشته شغلی را دریافت نمایند. زیرا همان طور که می دانید این دکوراسیون در جذب مشتریان و حتی افزایش میزان فروش آن ها تاثیر چشمگیری دارد.

یادتان باشد که امنیت در طلا فروشی از اولین اولویت ها است و نباید آن را به خطر انداخت. امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید. طراحی داخلی هتل عبارت است از طراحی تمام بخشهای آن. معمولا استاندار مشترکی بین تمام ویترینهای جواهر فروشی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. دکوراسیونهای موفق اغلب برای جذب نظر مخاطب از سبک و ایدههای جالب و غیرتکراری استفاده میکنند. اغلب دکوراسیونهای موفق در طلافروشیها از نورپردازیهای چشمنواز در این محیط استفاده میکنند و از این طریق بیشتر خانمها را به مغازه میکشانند. نکته مهم در دکوراسیون داخلی اینگونه از فروشگاهها استفاده از نورپردازی مناسب در بالای پنل های کاشی و سرامیک برای جلوه بیشتر نقش و نگاری روی آنها می باشد. طراحی داخلی در اینگونه از فروشگاهها اغلب توسط صاحبان آن صورت میگیرد و در اغلب موارد به طراحان برای دکوراسیون داخلی فروشگاه خود مراجعه میکنند. طراحی داخلی اداری دارای ویژگیهای خاص و منحصربهفرد خود است. طراحی داخلی منزل در نوع طراحی با محیطهای دیگر ازجمله طراحی داخلی مجتمع تجاری در تفاوت است و مسلماً محیط خانه برخلاف این مکانها نیازمند طراحیهای خاص و آرامشبخش است.

هرچه میزان ستاره در یک هتل بیشتر باشد طراحی هتل و همچنین کیفیت سرویسدهی دران هتل بیشتر خواهد بود. دکوراسیون طلافروشی در میزان جذب مشتری بسیار موثر است. حتما نباید در طلا فروشی همه قفسه ها مملو از طلا وجواهر باشد، استفاده از اثر هنری، تابلو و گیاهان طبیعی، فضای دلنشین تری را در مشتری ایجاد خواهد کرد. برای طراحی درب ورودی یک طلا فروشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ در طراحی دکوراسیون داخلی مطب باید نکاتی اساسی را در نظر داشت. داشتن مغازههای شیک با طلاهای خاص میتواند مشتریان شما را تبدیل به مشتریان ثابت نماید و سود شما را افزایش دهد، اما نکاتی در این میان طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات وجود دارند. بلندی میان ۸۰ – ۹۰ سانت از کف پیاده رو بهترین اندازه دانسته می شود. گروه طراحی دکوراسیون طلا و جواهر مقدم با سالها سابقه درخشان در زمینه ارائه و طراحی ویترین طلا و جواهر، مانکن طلا، مانکن جواهر، مانکن بدلیجات، قالب طلا و جواهر و استند طلا و جواهر با بهترین کیفیت و نوین ترین طراحی آماده خدمت گزاری به تمامی طلا و جواهر فروشی های سراسر کشور میباشد.

مهمترین عناصری که در طراحی داخلی مطب باید به بیننده القا شود؛ احساس امنیت و آرامش خاطر است. اتفاقا داشتن فضاهای خالی در مغازه که با آثار هنری زیبا و یا گل و گیاه پر شده است، باعث میشود ذهن بیننده نظم بگیرد و راحتتر جنس مورد نظر خود را پیدا کند. چرا که در این بینندگان این نوع طراحی دکوراسیون داخلی در واقع بیمارانی هستند که از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی قرار ندارند. امروزه طراحی دکوراسیون طلافروشی ها بسیار مورد توجه واقع شده است. در طراحی داخلی مغازه طلافروشی گزینههای دیگری همچون چیدمان مبلمان و آویزهای بلوری نیز مؤثر واقع خواهد شد. از اصلیترین موارد در چیدمان مغازههای طلافروشی، توجه به ویترین آن است. استفاده از نوع چیدمان میزها در کنار هم و نحوه انتخاب شکل و شمایل صندلیها میتواند در طراحی داخلی صرافی تأثیرگذار باشد. نوری پردازیهای متنوع در اغلب اتاقهای اداری میتواند در روحیه افراد و کاهش خستگی آنها تأثیرگذار باشد اما نباید فراموش نمود نور زیاد باعث آزار چشم میشود.

از آنجایی که دکوراسیون داخلی اداری تاثیر مهمی در روحیه و افزایش بهرهوری کارکنان دارد، طراحی دکوراسیون داخلی اداری همواره یکی از دغدغههای اصلی ومهم برای مدیران و طراحان بوده است؛ بنابراین طراحی داخلی اداری باید به گونهای باشد که برای همهی افراد ازجمله: مدیران، کارکنان و مشتریان زیبا و کاربردی باشد. سادگی یکی از شروط موفق در دکوراسیونهای موفق در طراحی صرافیها تلقی میشود. علاوه بر اینکه قرار است در طراحی داخلی به مباحثی همچون نور پردازی و… ترکیب فوق با کمی از موم و همچنین رزین نیز مخلوط میشود و بر اثر گرما پرس و یا فشرده میشوند تا از این طریق تخته فیبر تشکیل شود. ترکیب رنگ در طلا فروشی بسیار مهم است که تا زیادی به سلیقه کارفرما و طراح داخلی بستگی داد، اما به طور کلی در طراحی طلا فروشی بیشتر از رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای استفاده می شود. بنابراین، اولین برداشت بیشتر مشتریان در کنار خدمات آنها لوگوییست که مشاهده میکنند. رستورانهایی از دکوراسیونهای موفق برخوردارند که در کنار نظافت بالا از کیفیت مناسبی در غذاهای خود برخوردار باشند.

از رنگ های فانتزی مانند صورتی یا سبز در طراحی داخلی طلا فروشی کابردی ندارد و بهتر است از رنگ های مورد استفاده قرار بگیرد که لوکس و کلاسیک باشد. آکاایران: فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود. یکی از مهمترین طراحیها در اغلب هتلها که در طراحان به آن توجه میکنند طراحی لابی هتل است. تابلوهای منبتکاری شده در دیوارهای لابی مجتمع مسکونی به آن روح تازهای میبخشد؛ بنابراین میتوان اینگونه بیان کرد که طراحی مسکونی در اینگونه از مجتمعها نیازمند کمی خلاقیت و هوش است. مجتمعهای مسکونی به دلیل تعداد بالای واحد مسکونی که دران قرار دارند باید از ویژگیهای طراحی مسکونی خاصی برخوردار باشند. مغازههای طلافروشی یکی از مکانهایی است که خانمها اغلب در پشت ویترینهای آن مشغول تماشا هستند؛ اما نکته مهم این است که چه تعداد از آنها به مشتری و خریدار تبدیل میشود.

پروژه طراحی و بازسازی طلافروشی یک پروژه بازسازی تخصصی محسوب می شد که هم برای من، تیم طراحی و اکیپ اجرایی، بهتر است بگوییم گروه طرح و ساخت مهندس فرحزادی بسیار جذاب بود. هر مکان و فضایی نیازمند طراحی و دکوراسیون منحصر به خود می باشد؛ اما نکته مهم هم ترازی این طراحیها با دکوراسیونهای موفق می باشد. مجتمعهای تجاری دارای طراحیهای اصولی در مغازه و پاساژهای خود میباشند. چیدمان اصولی و حساب شده فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی به مشتری ها کمک می کند تا در کوتاهترین زمان و بدون کلافگی کالای مورد نظر خود را پیدا کنند. از نظر طراحان داخلی نورپردازی طلافروشیها امری ساده نیست. در این مطلب با راهنمایی دکوراسیون پریسا فرزادی به بررسی بخشی از چالش های طراحی داخلی برای یک مغازه طلافروشی لوکس خواهد پرداخت.

بهتر است ویترین ها دارای شفافیت کافی را داشته باشند تا مشتری بدون نیاز به درآوردن طلاها از ویترین بتواند آن ها را مشاهده کنند. طراحی نورپردازی باید به گونه ای باشد تا علاوه بر تامین نور کافی برای محیط، درخشش و جذابیت جواهرات را هم بیشتر کند. طراحی مغازه طلا فروشی باید به گونه ای باشد که توجه مشتری را جلب کند. یک طراح در زمان شروع طراحی خود سلیقه مشتری را در وهله اول موردتوجه و بررسی قرارمیدهد. اگر یک فروشنده بخواهد نهایت رضایتمندی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم بیاورد باید اجازه دسترسی و بررسی راحت محصولات را به مشتریان خود بدهد و در عین حال به موضوع امنیت نیز توجه کند. این موضوع برای بسیاری از مالکان جواهر فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب مدلی که برای دکوراسیون و طراحی دیزاین جواهر فروشی خود در نظر می گیرید مدل های مختلفی وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد و با معرفی آن ها مزایا و معایب هر یک از آن ها را به تفکیک بیان می کنیم. به منظور طراحی فضای موجود برگرفته از آینه پرو در طلافروشی، نکات بسیار ظریفی را باید در نظر بگیریم.

مشتریان وفادار در هر بیزینس و کسب و کاری باعث رشد و افزایش رونق آن کسب و کار می گردد چراکه این دسته از مشتریان در تبلیغات کلامی نیز برای شما بسیار مفید و با ارزش خواهند بود پس همیشه به این دسته از مشتریان آفر (تخفیفات) و امتیازاتی ارائه دهید. به همین دلیل میتوان اینطور نتیجه گرفت که کیفیت طراحی داخلی تاثیر بسیار زیادی بر روی نحوهی انجام انواع فعالیتهای روزمره ما دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی اداری علاوه بر توجه به نورپردازی و انتخاب رنگ مناسب، باید به شیوهی چینش وسایل کاربردی و مبلمان اداری هم توجه کرد. بهترین رنگ برای دکور مغازه ارزان، رنگ های خنثی هستند که معمولاً با بخش های مغازه هماهنگ می شوند و اثربخشی خاص خود را دارند. طلافروشی ها ، صرافی و بانک ها به جز اصول معماری قواعد خاص خود را طبق اتحادیه و اصناف مربوطه دارا می باشند و تیم متخصص نگار تارادیس به همه انها واقف است . طراحی صرافیها برای بازدهی مناسب از اصول و طراحی ویژهای برخوردار هستند که توسط طراحان زبردست آشنا به دکوراسیونهای موفق صورت میگیرد. رنگ بندی مناسب و جذاب از دیگر مشخصات مهم طاحی این مکان است، رنگ های متناسب با دکور و ایجاد هماهنگی بین پوشش دیوارها و سایر وسایل کاربردی، نقش شگفت انگیزی در جذب بیننده و توجه او دارد، برای این منظور باید آشنایی کامل با روانشناسی رنگها داشت، می توان برای دیوارها از کاغذ دیواری های مدرن و سه بعدی استفاده کرد، ترکیب رنگها هم با توجه به دکوراسیون محیط می تواند مجموعه ای از رنگ های روشن و ملایم باشد.

گروه طراحی و معماری بام؛ این افتخار را دارد تا با سابقه چندین ساله در این زمینه، به ارائه خدمات طراحی داخلی مناسب برای یک طلا فروشی بپردازد و این کار را مدیون سابقه و تجربه چندین ساله خود می داند. گروه حرفه ای طراحی دکوراسیون طلا و جواهر مقدم مفتخر است تمامی خدمات خود را در زمینه تولید، طراحی سه بعدی در حضور مشتریان گرامی ارائه دهد. در طراحی فروشگاه جواهر فروشی باید بخش ورودی و مسائل محافظت از آن در نظر گرفته شود. صاحبان مغازهها برای طراحی داخلی مغازه میتوانند با استفاده از طراحی و نظر طراحان باتجربه در طراحی ویترین مغازه خود برای بالا بردن فروش و کاهش کسادی، استفاده نمایند. این نورپردازی ها میتوانند در سقف، دیوار ها و همچنین در بالای هر ویترین اعمال شود، البته انتخاب نوع نورپردازی بستگی زیادی به نوع ویترین های مغازه دارد. ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردنبند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند. در دکوراسیون داخلی منزل مکانهای مختلفی برای پیادهسازی طرحهای گوناگون توسط طراحان وجود دارد.