دیدار رنجر جدید فورد با تویوتا هایلوکس در مسابقه گل آلود


فورد رنجر جدید هنوز به خاک آمریکا نرسیده است، اما در حال حاضر در اروپا به فروش می رسد، جایی که تحویل مشتریان در حال انجام است. نمایندگان رسانه ها همچنین می توانند نهایتاً کامیون تعمیر اساسی شده را آزمایش کنند، به این معنی که ما در هفته ها و ماه های آینده منتظر ویدیوهای بیشتر و بیشتری هستیم که ماشین را در حال عمل نشان می دهد. ما مطمئناً در سال آینده، زمانی که رنجر مخصوص ایالات متحده وارد کشور شود، دستمان را خواهیم گرفت، اما تا آن زمان، می‌توانیم تماشا کنیم که همکارانمان در آن سوی حوضچه بزرگ با رنجر چه می‌کنند.

البته این چیز بدی نیست، به خصوص وقتی کارواو شامل. را یوتیوب آخرین ویدیوی کانال، فورد رنجر جدید در برابر تویوتا هایلوکس را در مسابقه درگ آفرود نشان می دهد. اگر این اولین باری است که در مورد مسابقه درگ آفرود می شنوید، اکنون یک چیز و در واقع یک روش بسیار دیدنی برای مقایسه دو وسیله نقلیه کاربردی است.

در واقع، این ویدئو حاوی چیزی بیش از یک مسابقه ساده در بالای تپه گل آلود است. در مجموع شش چالش خارج از جاده و یک سیستم رتبه بندی ساده وجود دارد که باید کمک کند کارواو تصمیم بگیرید که بین رنجر و هایلوکس کدام یک کامیون آفرود بهتر است. اینها در واقع دو پیکاپ کاملاً متفاوت از نظر سخت افزاری هستند، بنابراین بیایید نگاهی به آنچه در زیر کاپوت است بیندازیم.

رنجر دارای یک موتور 2.0 لیتری توئین توربو دیزل با حداکثر قدرت 205 اسب بخار (153 کیلووات) و 367 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور است. آسیاب چهار سیلندر به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک قابل تعویض با دیفرانسیل عقب قفل کننده متصل می شود. هایلوکس بر خروجی بسیار مشابه با 204 اسب بخار (152 کیلووات) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) متکی است، البته از موتور 2.8 لیتری دیزلی با حجم بیشتر. یک گیربکس شش سرعته دستی نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد و درست مانند رنجر، حالت های مختلف و دیفرانسیل عقب قفل کننده دارد.

برای اینکه این تست مقایسه صادقانه تر و آموزنده تر شود، یک متخصص خارج از جاده همراهی می کند کارواو‘بخار. ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید تا متوجه شوید کدام کامیون در گل و لای سریعتر است و به طور کلی کدام یک آفرود بهتر است.



منبع