د توماسو هایپرکار جدید P900 را تیز می کند و در 29 نوامبر رونمایی می شود

3 عکس ها

تیزر De Tomaso P900

بازگشت دی توماسو به تولید خودرو در سال 2019 با اولین نمونه اولیه P72 آغاز شد. این خودروساز اوایل سال جاری دوباره این خودرو را به نمایش گذاشت و انتظار می‌رود تحویل مشتریان در سال 2023 آغاز شود. اما این تنها خودروی این شرکت نخواهد بود زیرا اکنون P900، یک مدل مرموز جدید ساخته شده با فیبر کربن فراوان است. .

جزئیات مربوط به پیشرانه باید تا زمان رونمایی رسمی خودرو در هفته آینده منتظر ماند. این خودروساز پست فیسبوک خود را با #V8، #V10 و #V12 برچسب گذاری کرده است که می تواند نشان دهنده پیشرانه هایی باشد که در آن قرار خواهد گرفت. P72 با موتور V8 فورد با قدرت 700 اسب بخار (515 کیلووات) معرفی شد و چشم انداز موتورهای V10 و V12 ممکن است به این معنی باشد که De Tomaso در آینده قدرت بیشتری ارائه خواهد کرد.

به زودی تمام جزئیات، از جمله اولین نگاه کامل به بدنه جدید را دریافت خواهیم کرد. این می تواند برخی از جنبه ها را با P72 به اشتراک بگذارد، اما P900 می تواند خودرویی شیک به نظر برسد اگر تیزرها نشانه ای از آن باشند. این خودرو نسبت به P72 هاردکورتر به نظر می رسد، بنابراین مشخص نیست که آیا فضای داخلی فوق العاده زیبای P72 به P900 راه پیدا خواهد کرد یا خیر. می تواند یک ظاهر طراحی مشابه داشته باشد اما با مواد متفاوت. De Tomaso P900 را سه شنبه آینده، 29 نوامبر معرفی خواهد کرد. این خودروساز زمان مشخصی را مشخص نکرده است.



منبع

دی توماسو سه تصویر تیزر در فیس بوک منتشر کرد که بدنه انحنادار و بافت کربنی با رنگ بنفش را برجسته کرد. واضح‌ترین عکس، آینه‌ی جانبی متصل به گلخانه را نشان می‌دهد که شکلی شبیه به آینه P72 دارد. آنها دارای یک خط برش مشابه برای درب هستند. با این حال، این ممکن است تنها ویژگی ظاهری مشترک بین این دو باشد، زیرا به نظر می رسد P900 با پنجره های جانبی عرضه می شود. بقیه عکس بدنه تهاجمی با باله های متصل را نشان می دهد.