رئیس بی‌ام‌و می‌گوید خودروهای هیدروژنی هیجان‌انگیزترین چیز برای رانندگی خواهند بود

البته ایستگاه های هیدروژن کم هستند و ساخت آنها به عهده خودروسازان نیست. از سوی دیگر، شبکه شارژ EV به سرعت در حال گسترش است، به همین دلیل است که بیشتر خودروسازان میلیاردها دلار را به خودروهای بدون ICE سرازیر می کنند. BMW موتور بنزینی مدل‌های رولزرویس را در پایان دهه غروب می‌کند و Mini نیز در اوایل دهه 2030 از آن پیروی خواهد کرد. برند اصلی تاریخ قطعی برای موتور احتراقی تعیین نکرده است.



منبع

به سرعت تا سال 2022، BMW تولید سلول سوختی داخلی iX5 Hydrogen را آغاز کرده است و قصد دارد سری محدودی از SUV با سوخت هیدروژنی بسازد. متأسفانه، در این زمان هیچ V12 وجود ندارد. چرا خودروساز مستقر در مونیخ اصرار دارد که این فناوری آینده ای دارد؟ خب، ظاهراً بعد از اینکه هوس برقی برقی با باتری در مدت زمان نامشخصی از بین برود، مد روز خواهد شد. حداقل این چیزی است که الیور زیپس، رئیس شرکت معتقد است این اتفاق خواهد افتاد.