رئیس فورد می گوید موستانگ Mach-E به ماشین ICE Pony اجازه زنده ماندن داده است

در همین حال، شورولت هنوز این موضوع را تایید نکرده است، اما همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که این خودروساز در حال نابودی پلاک خودرو پس از مدل سال 2023 است. حتی گزارشی وجود دارد مبنی بر اینکه یک سدان برقی به عنوان جایگزین خواهد بود، اما ما نفس خود را برای آن یکی حبس نمی کنیم.

فارلی به CNBC گفت: «موستانگ Mach-E، به نوعی ایجاد شده، اجازه داد این خودرو اتفاق بیفتد. رقبا در حال خرید اعتبار برای انتشار گازهای گلخانه ای هستند و نمی توانند با این نوع وسیله نقلیه بیرون بیایند.

فورد موستانگ 2024

منظور فارلی از رقبا، دوج و شورلت بود. دوج در حال حاضر آخرین هورای خود را با تعدادی از آن اعلام کرده است تماس اخر نسخه هایی برای خودروهای عضلانی خود که راه را برای نسل بعدی چلنجر و شارژر تمام الکتریکی هموار می کند.

همانطور که همه ما می دانیم، کراس اوور تمام برقی موستانگ Mach-E به جز نشان چیزی با خودروی پونی به اشتراک نمی گذارد. با این حال، ماهیت آن به عنوان یک خودروی برقی و فروش قوی، فورد را قادر ساخت که موستانگ مجهز به ICE را زنده نگه دارد.

این اطلاعات کمی از جیم فارلی، مدیرعامل فورد، هنگام صحبت با CNBC به دست آمد. به گفته فارلی، موستانگ Mach-E دلیل بزرگی است که فورد توانسته به موستانگ جدید بنزینی ادامه دهد.

نمایشگاه خودروی دیترویت هفته گذشته میزبان فورد موستانگ جدید بود مگر اینکه زیر سنگ زندگی کرده باشید. ماشین پونی آبی بیضی به مدل نسل هفتمی خود با موتور احتراق داخلی خوب در زیر کاپوت آن، نسل چهارم Coyote V8، سرباز می‌زند. برای طرفداران و علاقه مندان به طور یکسان، این خبر خوبی است و آنها باید از موستانگ Mach-E به خاطر آن تشکر کنند.

شایان ذکر است، موستانگ Mach-E از زمان معرفی خود در سال 2020 تاکنون فروش خوبی داشته است. به این ترتیب، فورد اعتبارات نظارتی کافی را برای این شرکت به دست آورد تا هنگام عرضه محصولات خود انعطاف پذیری داشته باشد. سایر خودروسازان مجبور بودند از آنهایی که بیش از اندازه کافی اعتبار دارند، مانند تسلا که اعتبارات را به عنوان سود مستقیم می فروشد، اعتبار بخرند.



منبع