راننده نیسان ماکسیما نمی تواند در برابر رمپ حامل خودرو مقاومت کند، در نزدیکی بالا تصادف می کند

در یک پست فیس بوک توسط سازمان نجات آتش نشانی Venice FL، یک نیسان ماکسیما در نزدیکی بالای یک خودروی حامل خودرو مشاهده شد که به طور خطرناکی در قسمت عقب آن آویزان شده بود. به گفته سازمان آتش نشانی، این سدان هنگام حرکت به سمت جنوب در خیابان Pinebrook از سطح شیب دار بالا رفت.

آیا تا به حال دیده‌اید که یک ماشین حمل‌ونقل با سطح شیب‌دار پایین باشد و مثل فیلم‌ها به رانندگی روی آن فکر کنید؟ خوب، برخی از ما (اگر نه بیشتر) این کار را انجام می‌دهیم، اما من می‌توانم به شما تضمین بدهم که تنها تعداد انگشت شماری این کار را انجام داده‌اند – دقیقاً مانند این راننده نیسان ماکسیما از حادثه‌ای در ونیز، فلوریدا.

راننده پس از استخراج به پلیس آگاهی تحویل و به دلیل بی احتیاطی رانندگی معرفی شد.



منبع

شایان ذکر است، گفته می‌شود که خودروی حامل خودرو هنگام وقوع این حادثه، یک وسیله نقلیه را برای یکی از ساکنان اطراف رها کرده است. با سطح شیب دار پایین اما زیر چراغ خیابان و با چراغ های خطر روشن پارک شده بود.

برای جلوگیری از آسیب بیشتر، به راننده گفته شد تا زمانی که امدادگران بتوانند خودروی در موقعیت نامطلوب را تثبیت کنند، داخل خودرو بماند. امدادگران مجبور شدند قسمت جلویی را با تسمه های صنعتی محکم کنند در حالی که برای تثبیت قسمت عقب از خراب کننده استفاده شده بود. تنها پس از آن بود که راننده به سلامت از خودرو خارج شد. راننده در تمام مدت مصیبت آسیب ندیده بود.

آتش‌نشانی ونیز حدود ساعت 10:30 شب چهارشنبه برای تصادف در نزدیکی تقاطع خیابان Pinebrook تماس گرفت. و پینبروک با رسیدن امدادگران به محل حادثه، مردی میانسال را در صندلی راننده مشاهده کردند. مشخص نبود که صعود به سطح شیب دار عمدی بوده است یا اینکه این یک مورد حواس پرتی رانندگی بوده است. سرعت ماکسیما هنگام وقوع تصادف نیز فاش نشد.