راننده کامیون که حواسش پرت شده بود، پس از خارج شدن از جاده، بیش از حد اصلاح می‌کند، تصادف می‌کند



ماشینی که با سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) حرکت می کند، 88 فوت در ثانیه را طی می کند. این یک زمین فوتبال از سنگفرش است، از جمله مناطق انتهایی، که تقریباً هر چهار ثانیه از آن عبور می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که وقتی پشت فرمان هستید به آن توجه کنید، زیرا اگر این کار را نکنید ممکن است اتفاقات بدی بیفتد.

دو ویدیوی ارسال شده در Reddit’s IdiotsInCars یک راننده کامیون را که حواسش پرت شده است را نشان می دهد که از جاده خارج می شود. این کلیپ‌ها هرج و مرج را از سه زاویه نشان می‌دهند – یکی از جلوی کابین و دو زاویه به سمت راننده.

وقتی لاستیک های سمت راننده کامیون از کنار جاده می افتند، راننده به پائین خود نگاه می کند و سعی می کند چیزی را با قیچی برش دهد. او دوباره با هر دو دستش چرخ را می گیرد، قیچی هنوز بین انگشتانش چنگ می زند، سعی می کند کامیون را به جاده برگرداند، اما طبق برنامه پیش نمی رود.

هنگامی که هر دو لاستیک به پیاده رو باز می گردند، راننده بیش از حد اصلاح می کند و کامیون را از جاده عبور می دهد و از طرف دیگر خارج می شود. کامیون به تابلوی جاده ای زرد رنگ برخورد می کند که مانند یک کمدی خوش زمان پرواز می کند قبل از اینکه تیر برق را از دست بدهد و از زمین ناهموار بپرد. کامیون از کنار جاده می‌چرخد و تیر برق دوم و سوم را از دست می‌دهد و به حصار زنجیره‌ای برخورد می‌کند. در چند قدمی یک ساختمان گاراژ مانند سفید توقف می کند.

راننده که کمربند ایمنی بسته است، هنگام تصادف به اطراف پرت می شود و در کابین می پرد. با این حال، در حالی که او به احتمال زیاد ضربه خورده است، به نظر نمی رسد که او خیلی آسیب دیده باشد، و وقتی کلیپ ویدیویی تمام می شود عینک خود را دوباره تنظیم می کند. او خوشبختانه با قیچی به خودش صدمه نزد، که می توانست صدمات جدی ایجاد کند.

هنگامی که یک یا دو لاستیک از پیاده رو خارج می شوند، بهتر است کمی دورتر حرکت کنید و دو لاستیک دیگر را روی جاده نگه دارید. باید سرعت خود را کم کنید و لاستیک ها را به جاده برگردانید. انجام خیلی سریع آن می تواند خطرناک باشد. این کاری نیست که این راننده کامیون انجام داد و به سرعت سعی کرد مشکل را اصلاح کند و درس سختی در مورد کنترل خودرو در این فرآیند یاد گرفت. این ویدیو ممکن است مربوط به سال 2021 باشد، اما یادآوری خوبی است که همیشه به جاده پیش رو توجه کنید. این می توانست خیلی بدتر تمام شود.



منبع