رانندگی با هندزفری سطح 2+ BMW سری 7 توسط اینجا ارائه می شود


هنگامی که BMW سری 7 جدید را در آوریل عرضه کرد، این خودروساز اشاره کرد که مدل پرچمدار از فناوری های کمک راننده فعال خود بهره می برد. نه تنها این، بلکه 7er یک سیستم رانندگی هندزفری سطح 2+ را نیز دریافت خواهد کرد.

و در حالی که ما قبلاً سیستم Level 2+ را در آزمایش درایو آزمایشی سری 7 خود قبل از عرضه جهانی آزمایش کرده بودیم که به نظر ما کاملاً شهودی بود، BMW اطلاعات بیشتری در مورد فناوری جدید فاش کرده است. BMW در انتشاری اعلام کرد که این فناوری از Here HD Live Map، نقشه با وضوح بالا این شرکت استفاده خواهد کرد.

BMW's Here HD Live Map برای سری 7
BMW's Here HD Live Map برای سری 7

به گفته BMW، استفاده از Here HD Live Map امکان رانندگی بدون هندز را در ایالات متحده و کانادا فراهم می کند. در اینجا یکی از اولین شرکت‌های جهان است که نقشه‌هایی با وضوح بالا برای قابلیت‌های رانندگی خودکار سطح 2+ در خودروهای تولید سری ارائه می‌کند.

شایان ذکر است، ب ام و سری 7 جدید 2023 اولین خودرویی است که رانندگی خودکار SAE Level 2+ را با سرعت 85 مایل در ساعت (137 کیلومتر در ساعت) در ایالات متحده و کانادا عرضه می کند.

نقشه زنده HD Here’s چه چیزی جدید است؟ ظاهراً این نقشه لایه‌های غنی، بسیار دقیق و تازه‌ای از داده‌ها را ارائه می‌کند تا خودرو دقیقاً بداند در کجای جاده قرار دارد و چه ویژگی‌های جاده‌ای در پیش است. این به عنوان یک منبع اطلاعات اضافی عمل می کند که با حسگرهای سری 7 کار می کند.

در اینجا همچنین به سری 7 اجازه می‌دهد از مسیریابی پیش‌بینی‌کننده استفاده کند، که یک عملکرد مسیریابی مبتنی بر ابر است که الگوهای رانندگی فردی را یاد می‌گیرد تا سفرهای شخصی‌تر را پیشنهاد کند. همچنین از ترافیک بیدرنگ اینجا در 70 کشور استفاده می کند.

BMW گفت که با فراگیر شدن این فناوری، سیستم رانندگی هندزفری Level 2+ در سایر Bimmer ها نیز در دسترس خواهد بود.

اولین تحویل مشتریان سری 7 جدید در ایالات متحده برای نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده است.



منبع