رندرهای تویوتا GR پریوس یک هیبریدی پرفورمنس را تصور کنید که وجود نخواهد داشت

ایده GR Prius اندکی پس از معرفی نسل بعدی مدل 2023 در اوایل نوامبر ظاهر شد. این به این دلیل است که بسیار اسپرت به نظر می رسد – ویژگی که معمولاً با هیبریدی ماندگار تویوتا مرتبط نیست. همچنین سرعت آن کند نیست، زیرا Prius Prime PHEV جدید قادر است در 6.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. این در کنار یک خودروی اسپورت GR86 مجهز به اتوماتیک است و فاصله چندانی با نسخه دستی ندارد. تویوتا نیز با ارتقاهای ظاهری قانونی GR که قبلاً توسط TRD پیش‌نمایش شده بود، شعله‌های آتش را برافروخت. به نظر می رسد یک پریوس داغ تر در حال حاضر در ذهن همه است.

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد پریوس جدید هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

با رندرهایی که در ذهنمان بود، با تویوتا درباره چنین ایده ای صحبت کردیم. به طور رسمی، این خودروساز هیچ نظری در مورد محصولات احتمالی آینده ندارد. علاوه بر این، مهندس ارشد تویوتا برای GR86 مسطح گفت که هیچ مدل GR جدیدی در کار نیست، بنابراین امید خود را از دست ندهید. با این حال، این یکی از آن مواقعی است که ما بسیار خوشحال خواهیم شد که اشتباه کنیم.

برای ثبت، ما انتظار نداریم که هرگز شاهد ورود تویوتا GR Prius به تولید باشیم. این امر تقریباً کل اینترنت را از نظریه‌پردازی در مورد چنین ماشینی متوقف نکرده است Motor1.com خدمه مطمئناً عاشق عملکرد در همه ژانرهای خودرویی هستند. بنابراین به هنرمند دیجیتال خود برگشتیم و گفتیم اگر تویوتا واقعاً این کار را می کرد چه؟ در اینجا چیزی است که ما به آن رسیدیم.

رندر انحصاری تویوتا GR Prius Motor1 رندر انحصاری تویوتا GR Prius Motor1

چنین ماشینی باید تمام چرخ محرک باشد. و اگرچه یک سه دیگ توربوشارژ از GR کرولا سرگرم کننده خواهد بود، پمپاژ قدرت بیشتر از پیشرانه هیبریدی موجود در اینجا منطقی تر است. سپس دوباره، ما در مورد یک پریوس با عملکرد بالا صحبت می کنیم، که نمی سازد هر نوعی حس به همین دلیل است که تقریباً به طور قطع هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

این ما را به تفسیر ما از نحوه ظاهر یک GR Prius می رساند. ما از جلو با قسمت پایینی کاملاً تهاجمی شروع می کنیم که برای تنفس بهتر موتور و خنک شدن ترمز باز می شود. الهام از GR Corolla، شامل گرماگیرهای کوچک در کاپوت و دریچه های اضافی گلگیر در پشت چرخ های جلو می آید. قوس چرخ‌ها نیز کمی پهن‌تر هستند، اگرچه در عقب بیشتر به چشم می‌آیند. که صحبت از آن شد، یک اسپویلر نسبتاً تهاجمی تاج عرشه را می پوشاند و البته تمام تریم مشکی است. چرخ‌های بزرگ‌تر با ترمزهای بزرگ‌تر در پشت آن‌ها اضافه کنید، و ناگهان یک GR Prius هیبریدی خواهید داشت.

رندر انحصاری تویوتا GR Prius Motor1



منبع