رندر آئودی A3 E-Tron نگاهی به آینده الکتریکی پلاک نام دارد

آئودی A3 از سال 1996 وجود داشته است. طی چهار نسل، اسپورت بک جمع و جور (هاچ بک) و در نهایت سدان همیشه از یک موتور احتراق داخلی استفاده می کنند. در مدل نسل سوم خود، یک موتور الکتریکی در خط تولید معرفی شد.



منبع

آئودی تایید کرده است که جلوپنجره تک فریم را حتی در خودروهای برقی خود حفظ خواهد کرد. مورد استفاده شده در این رندر دارای درج های مشکی با دریچه های کاری است که هوا را برای خنک کردن ترمزها هدایت می کند. چراغ‌های LED در اینجا واضح‌تر و زاویه‌دارتر هستند، در حالی که ما فکر می‌کنیم در مدل‌های آینده آئودی به‌جای آینه‌های سنتی از دوربین‌ها استفاده گسترده‌تر خواهد شد.

اگرچه در اینجا توضیح داده نشده است، اما با توجه به طرح جدید مدل برقی، انتظار داریم یک تغییر اساسی در فضای داخلی A3 E-Tron ایجاد شود. ویژگی های فنی بیشتری از آئودی های بزرگتر نیز در مدل جمع و جور انتظار می رود.

اما در سال 2026 چنین نخواهد بود. آئودی تایید کرده است که از همان سال، تمام خودروهایی که این برند آلمانی روانه بازار خواهد کرد، کاملاً با باتری کار خواهند کرد و تولید خودروهای مجهز به ICE در سال 2033 به پایان می رسد. این مصادف است با نسل پنجم آئودی A3 که عرضه خواهد شد. زمانی بین 2026 تا 2027.