رندر جدید میتسوبیشی اکلیپس با نفوذ نیسان Z

میتسوبیشی اکلیپس اصلی در سال 1989 عرضه شد و دو نسل اول این خودروی اسپرت در طول رابطه نزدیک شرکت ژاپنی با کرایسلر ساخته شد. مدل نسل سوم نیز پلتفرم خود را با محصولات این شرکت آمریکایی به اشتراک گذاشت و تا آخرین نسل چهارم بود که معماری داخلی معرفی شد. Eclipse MK4 در سال 2005 به بازار عرضه شد و تا سال 2011 در تولید باقی ماند و نام پلاک آن متوقف شد.

در مورد کراس اوورها، لازم به ذکر است که میتسوبیشی نام اکلیپس را با کراس اوور اکلیپس دوباره احیا کرد که جایگاهی بین اوتلندر و اوتلندر اسپورت در مجموعه این شرکت گرفت. با این حال، آن خودرو هیچ شباهتی با کوپه اکلیپس ندارد و حتی در آمریکا تولید نمی شود.

میتسوبیشی اکنون بخشی از یک مجموعه بزرگ است که شامل نیسان، رنو و سایر برندها نیز می شود. با سطح فعلی اشتراک پلت فرم در اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، تعجب بزرگی نخواهد بود اگر به میتسوبیشی به پلت فرم RWD نیسان دسترسی پیدا کند که زیربنای نیسان Z جدید است. با این ایده، همکاران ما و دوستان در Kolesa.ru رندرهای انحصاری را که در زیر می‌بینید، با پیش‌نمایش یک Eclipse بالقوه نسل پنجم تولید کرد.

بازگشت به رندرهای پیوست شده در بالا، Kolesa.ru Eclipse احیا شده را به صورت بالقوه با استفاده از یک نیروگاه الکتریکی تصور می کند. از طرف دیگر، می‌تواند نسخه اصلاح‌شده‌ای از موتور 3.0 لیتری V6 توربو نیسان را از نیسان Z، همراه با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک داشته باشد. البته همه اینها فقط حدس و گمان است.

بدیهی است که نقشه های دیجیتال بر اساس خودروی اسپرت جدید Z طراحی شده اند. با این حال، به نظر می رسد چیزی بیش از مهندسی نشان نیست، زیرا نمای جلویی اکنون دارای یک طراحی کاملاً جدید است. به نظر می رسد چراغ های جلو و جلوپنجره از کانسپت میتسوبیشی XFC که اخیراً رونمایی شده الهام گرفته شده است. قسمت عقب با چراغ‌های عقب T شکل، اجزای بیشتری را با نمونه اولیه کراس اوور به اشتراک می‌گذارد، اما باید اذعان کنیم که این خوشه‌ها در کوپه اسپرت خوب به نظر می‌رسند.



منبع