رندر شوتینگ بریک فورد موستانگ 2024 یک پونی سقف بلند را تصور می کند

فورد موستانگ 2024

در اوایل این ماه، فورد چندین طرح موستانگ را منتشر کرد که طرح‌های جایگزین را به تصویر می‌کشیدند. در میان آنها، یک نقاشی مجازی سدان مانند چهار در وجود داشت که نشان می‌داد نسخه کاربردی‌تر این خودروی اسپورت در مقطعی در حال بررسی است. ما نمی دانیم که با این پروژه چه اتفاقی افتاد، اما می توانیم خانواده ای از وسایل نقلیه با مارک موستانگ را تصور کنیم که می تواند شامل پونی موستانگ، کراس اوور برقی موستانگ Mach-E، سدان موستانگ و شوتینگ بریک موستانگ باشد.

متأسفانه فقط دو مدل اول در حال حاضر وجود دارد. ما شک داریم که فورد به زودی محدوده موستانگ را با مشتقات کاربردی تر گسترش دهد، اما اگر تصمیم به انجام این کار بگیرد، در حال حاضر ایده های بسیار خوبی وجود دارد.



منبع

اگر می‌پرسید خودرویی که در بالا می‌بینید چیست، هنوز برای نتیجه‌گیری عجله نکنید. این یک رندر غیر رسمی است که نشان می دهد یک نسخه شوتینگ بریک از ماشین پونی چگونه می تواند باشد. و منصفانه است که بگوییم این یک شوتینگ بریک سنتی تنها با دو در است و نه یک استیشن واگن. نقاشی از طراحی X-Tomi.

در یک نگاه، ایده یک موستانگ سقف بلند احتمالاً درست به نظر نمی رسد، اما باید اعتراف کنیم که آنچه را که می بینیم بسیار دوست داریم. گلگیرهای عضلانی عقب موستانگ جدید به خوبی با خط سقف شیب دار ادغام می شوند و به یک ستون بزرگ C تبدیل می شوند که وقتی از پهلو به آن نگاه کنید، انتهای خودرو را مشخص می کند. هیچ نمای پشتی در دسترس نیست، اگرچه ما تصور می کنیم که نمای عقب بدون تغییر باقی می ماند اما یک شیشه عقب کوچک در زیر اسپویلر دیده می شود.