رندر عالی اشکودا 2023 پس از تصاویر جاسوسی اخیر از واگن بزرگ گرفته شده است

رندر گمانه زنی جدید از کولسا بعد از جدیدترین عکس های جاسوسی از این واگن سایز متوسط، که از نظر مکانیکی بیشتر از هر زمان دیگری با فولکس واگن پاسات در ارتباط است، گرفته می شود. به حدی که قرار است هر دو در یک کارخانه در اسلواکی مونتاژ شوند، اما شایعات حاکی از آن است که این بار سدان پاسات وجود نخواهد داشت. همانطور که در چندین عکس جاسوسی نشان داده شده است، انتظار یک ظاهر تکاملی بیرونی برای این مدل های فولکس واگن و اشکودا را داشته باشید زیرا هر دو شرکت می دانند که مشتریانشان طراحی ایمن را ترجیح می دهند.

در حالی که نمای بیرونی قایق را تکان نمی دهد، تغییرات عمده ای در داخل وجود خواهد داشت. تصاویر جاسوسی هفته گذشته به ما این امکان را داد تا به نمونه اولیه نزدیک به تولید 2023 Superb با صفحه نمایش تبلت مانند آن نگاه کنیم. به نظر می رسد صفحه نمایش لمسی بعد از صفحه نمایش Enyaq به نظر می رسد، بنابراین عملاً به این معنی است که روزهای نمایش منظم یکپارچه شماره گذاری شده است. انجام این کار به اشکودا این امکان را می‌دهد که صفحه نمایش لمسی بسیار بزرگ‌تری را در مقایسه با مدل قبلی داشته باشد، به اندازه‌ای بزرگ که دکمه‌ها و دستگیره‌های جداگانه تنظیمات آب و هوا را ببلعد.

نسل بعدی Superb در سال 2024 با فیس لیفت Octavia دنبال می شود زیرا مدل های اصلی اشکودا در آینده قابل پیش بینی با ICE همکاری خواهند کرد.



منبع

منطق به ما می گوید که Superb به پلتفرم MQB پایبند خواهد ماند، زیرا گروه فولکس واگن بیشتر سرمایه خود را در معماری های مهندسی که به طور انحصاری برای خودروهای الکتریکی توسعه یافته است، سرمایه گذاری می کند. یک دسته نهایی از موتورهای بنزینی و دیزلی در حال کار است زیرا این ICEها باید با مقررات یورو 7 مطابقت داشته باشند که چند سال دیگر در اتحادیه اروپا انجام می شود. خودروی پرچم‌دار اشکودا در حال حاضر بزرگ‌ترین خودرو در یک بخش کوچک‌تر است و فضای پای عقب و ظرفیت بار کافی را ارائه می‌دهد، بنابراین بعید است که اندازه آن به میزان قابل توجهی رشد کند.

در دریایی از خودروهای شاسی بلند، خوشحال کننده است که بدانید هنوز افراد زیادی در آنجا هستند که علاقه مند به خرید یک واگن خوب هستند. اروپا اساسا آخرین سنگر مدل های سقف بلند است و اشکودا در میان آخرین برندهای رایجی است که می فروشد. بله، Fabia Combi ساب کامپکت اکنون مرده است، اما پوشش نقره ای Octavia است و استیت های Superb قرار است در خط تولید باقی بمانند. بزرگتر از این دو در سال 2023 به مدل نسل بعدی تغییر خواهد کرد.

با در نظر گرفتن آخرین نمونه های اولیه فولکس واگن پاسات با درپوش اضافی برای درگاه شارژ، یک پلاگین هیبریدی کاملاً تأیید شده است. اشکودا هرگز یک Superb RS کامل تولید نکرده است، اما امیدواریم که اسپورت لاین پرقدرت با موتور 2.0 TSI با قدرت 280 اسب بخار زنده بماند و نسل دیگری را ببیند. بیشتر (اگر نه همه) موتورهای بنزینی و دیزلی احتمالاً از فناوری هیبریدی ملایم برای کاهش آلایندگی و ارائه کمی افزایش قیمت پایین بهره می برند.

رندر Skoda Superb Combi 2023