رندر گمانه زنی پورشه ماکان 2024 پس از آخرین نمونه اولیه

دیگر حقایق شناخته شده در مورد ماکان 2024 شامل استفاده از سیستم تعلیق جلو بازوی کنترلی با طول نابرابر، تنظیمات عقب چند اتصالی و چرخ‌های تا 22 اینچی است. علاوه بر این، این خودرو دارای دمپرهای دو سوپاپ برای راحتی بهتر و کارایی بهتر با پایین آوردن خودرو برای نمایه آیرودینامیکی شیک تر خواهد بود. فرمان چرخ های عقب تا پنج درجه به همراه دیفرانسیل قفل الکترونیکی نصب شده در عقب تایید شده است. ما همچنین می دانیم که سیستم تعلیق فولادی و بادی هر دو با سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) ارائه خواهند شد.

اگرچه پورشه با هوشمندی نمونه اولیه را استتار کرد و حتی یک جفت سر اگزوز جعلی را فقط برای سرگرمی نصب کرد، اما توانستیم اندازه و شکل ماکان الکتریکی را درک کنیم. این چراغ‌های جلوی آماده تولید با طراحی براق و در عین حال آشنا چهار نقطه‌ای LED داشت در حالی که درب عقب احتمالاً یک نوار نور گسترده را پنهان می‌کرد. یک اسپویلر فعال عقب نیز قابل توجه بود، و همینطور دستگیره های درهای سنتی به جای آنهایی که همسطح با بدنه باقی می مانند و تنها در صورت نیاز بیرون می آیند.

حدود 603 اسب بخار قدرت و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور وعده داده شده است، احتمالاً برای یک ماکان توربو یا چیزی مشابه آن. پورشه متعهد شده است که اولین کراس اوور برقی خود به‌خاطر یک «محور عقب عملکردی»، «اسپورت‌ترین مدل در بخش خود» باشد. موتور الکتریکی در عقب پشت محور نصب خواهد شد تا نشان دهنده قرارگیری موتور شش تخته در 911 باشد. انجام این کار توزیع وزن 48 درصد در جلو و 52 درصد در عقب را برای کشش بهتر امکان پذیر می کند.

رندر غیر رسمی پورشه ماکان 2024

سوار بر پلت فرم جدید PPE که پورشه با آئودی مهندسی می کند، Macan 2024 پس از عرضه در یک پیکربندی دو موتوره و تمام چرخ متحرک ارائه می شود. این برای قرار دادن بسته باتری 100 کیلووات ساعتی با ظرفیت قابل استفاده 96 تا 98 کیلووات ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع در بیش از 270 کیلووات ساخته شده است. حدود 25 دقیقه طول می کشد تا باتری از 5 تا 80 درصد به لطف معماری الکتریکی 800 ولت، شارژ شود.

پورشه اولین بار در فوریه 2019 از Macan الکتریکی نام برد و حدود یک سال بعد اعلام کرد که تا پایان سال 2022 به تولید می رسد. با این حال، این دیگر اتفاق نمی افتد زیرا مشکلات نرم افزاری کارشناسان زوفنهاوزن را مجبور کرده است تا عرضه EV در بازار را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. در همین حال، شرکت آلمانی این هفته تصاویر جدیدی از یک نمونه اولیه منتشر کرد که اکنون برای یک رندر گمانه زنی توسط دوستان ما در کولسا.

جزئیات بیشتر در مورد Macan EV باید سال آینده و قبل از عرضه آن در سال 2024 منتشر شود. نسخه های بنزینی تا چند سال در فروش باقی خواهند ماند تا اینکه پورشه به طور انحصاری مدل برقی مبتنی بر PPE را عرضه کند.



منبع