رنو ترافیک ون E-Tech الکتریکی به عنوان ون با برد 149 مایل معرفی شد

رنو ترافیک هیپی خاویار

10 عکس ها

سال گذشته، رنو کانسپت Hippie Caviar Hotel RV (گالری بالا) را با استفاده از Trafic الکتریکی پیش از تولید به عنوان نقطه شروع معرفی کرد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های آن تختی بود که می‌توانست از درهای عقب بیرون بیاید تا مردم در طبیعت استراحت کنند. به علاوه، یک تراس روی پشت بام با پشتی داشت.

Trafic Van E-Tech Electric در چندین پیکربندی بدنه موجود است. طول کل به صورت 16.67 فوت (5.08 متر) یا 17.98 فوت (5.48 متر) در دسترس است. خریداران می توانند ارتفاع 6.45 فوت (1.967 متر) یا 8.20 فوت (2.498 متر) را انتخاب کنند. این حجم ذخیره سازی از 205 فوت مکعب (5.8 متر مکعب) تا 314 فوت مکعب (8.9 متر مکعب) را بسته به پیکربندی فراهم می کند.

رنو ترافیک وانت E-Tech Electric

رنو ترافیک ون E-Tech Electric در نمایشگاه خودروی حمل و نقل IAA در هانوفر آلمان به نمایش درآمد. این جدیدترین خودروی الکتریکی تجاری این برند است و بالاتر از کانگوی برقی شده اما زیر Master در خط تولید قرار می‌گیرد.

این ون می تواند تا 2430 پوند (1100 کیلوگرم) را حمل کند. حداکثر ظرفیت بکسل 1653 پوند (750 کیلوگرم) است.

همچنین یک نوع کف کابین برای افراد مجهزی که به دنبال ایجاد وسایل نقلیه سفارشی با استفاده از این EV به عنوان نقطه شروع هستند، وجود دارد.

این شرکت مفهوم کوچکتر Hippie Caviar Motel را به نمایشگاه اتومبیل حمل و نقل IAA امسال می آورد. از وانت برقی کانگو به عنوان نقطه شروع استفاده می کند. این وسیله نقلیه دارای یک نیمکت است که به صورت تخت جمع می شود، یک سقف پانوراما و یک قفسه اسکی. لاستیک های بازیافتی و چوب پنبه در کف و قفسه ها قرار دارند.



منبع

9 عکس ها

رنو حتی تصور می‌کرد کانسپت Caviar Hotel RV دارای ویژگی‌های لوکسی مانند توانایی سفارش غذا در طبیعت باشد و هواپیماهای بدون سرنشین آن وعده‌های غذایی را تحویل می‌دادند.

رنو نمی گوید که Trafic Van E-Tech Electric چه زمانی در اروپا به فروش می رسد. به همین ترتیب، هنوز جزئیات قیمتی برای آن در دسترس نیست.