رنو مگان E-Tech یک شرکت کننده حیله گر در تست گوزن است


وسایل نقلیه الکتریکی به دلیل بسته های باتری نصب شده، وزن بیشتری را حمل می کنند، اما جرم معمولاً در خودرو بسیار کم است تا مرکز ثقل نزدیک جاده حفظ شود. این موضوع در مورد کراس اوور رنو مگان E-Tech که اخیراً در تست گوزن قرار گرفته صادق است. مشخص نیست که آیا وزن عاملی در نتایج بوده است یا خیر، اما مطمئناً تمایل به غیرقابل پیش بینی بودن در سرعت های بالاتر را نشان می دهد.

مثل همیشه، 77 کیلومتر در ساعت (48 مایل در ساعت) سرعت هدف برای آزمایش است. مانورهای تغییر خط اضطراری پشت سر هم را شبیه سازی می کند، به گونه ای که گویی مجبور شده اید ناگهان از یک گوزن در لاین خود طفره بروید، منحرف شوید، سپس به عقب برگردید تا از ترافیک مقابل جلوگیری کنید. به اعتبار رنو، مگان E-Tech الکتریکی تقریباً با سرعت مورد نظر خود را پشت سر گذاشت. راننده در اوایل تست یک مخروط را قطع کرد و بقیه را پاک کرد. واکنش های کراس اوور در آن اجرای اولیه به عنوان پایدار و تقریباً خنثی طبقه بندی شد.

سریع‌ترین دویدن موفق، کمی کندتر بود، با سرعت 74 کیلومتر در ساعت (46 مایل در ساعت). با این سرعت، راننده تمام مخروط‌ها را پاک کرد و احساس بی‌طرفی مشابهی را در نحوه واکنش مگان به ورودی‌های فرمان گزارش داد و در حالی که هنوز تحت کنترل بود، کمی دریفت می‌شد. با این حال، افزایش سرعت، فعالیت های شگفت انگیز و غیرقابل پیش بینی را نشان داد. در یکی از دویدن، راننده با کمی بیش فرمانی لغزید و نتوانست تست را کامل کند. تلاش دیگری با سرعت 79 کیلومتر در ساعت (49 مایل در ساعت) برعکس را مشاهده کرد، دوز سالم کم فرمانی که منجر به DNF دیگری شد.

در تمام این موارد، چرخش بدنه متوسط ​​با احساس فرمان “فیلتر شده” گزارش شده است. این موضوع برای تست اسلالوم نیز صادق بود، با وجود احساس امنیت عمومی پشت فرمان با وجود ماهیت غیرقابل پیش بینی در سرعت های بالاتر. چسبندگی لاستیک می تواند یک عامل موثر باشد. تایرهای نسبتاً باریک 215-45/20 Goodyear EfficientGrip را در این پیکربندی خاص می پوشاند. چنگ زدن به طور خاص به عنوان یک نگرانی از طریق اسلالوم ذکر شد، اگرچه در زیر حد مجاز، ویژگی های کراس اوور ظاهرا نرم بود.

رنو مگان E-Tech در سپتامبر 2021 برای اروپا با دو پیکربندی، 130 یا 218 اسب بخار عرضه شد. با بسته باتری بزرگتر، برد تخمینی 292 مایل با شارژ دارد.

اولین خودروهای جدید اخیر از فورد، فراری و موارد دیگر را در این خودرو ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع