رنو مگان RS سال آینده متوقف می شود

استرالیا راندن اخیراً با گلن سیلی، مدیر کل رنو استرالیا گفت‌وگو کرده‌ایم که به نشریه آنلاین گفته است که رنو RS در اواخر سال 2023 متوقف می‌شود زیرا تقاضا برای خودروهای عملکرد گازسوز در این بخش در حال کاهش است. سیلی به طور خاص تایید نکرد که لغو تمام بازارهای جهانی را پوشش می دهد، اگرچه سخنان او قویاً این را نشان می دهد.



منبع

مگان RS سال آینده متوقف می شود. من هنوز تاریخ پایان تولید را ندارم، اما از نظر تولید، بعد از پایان سال آینده ادامه نخواهد داشت. تقاضا برای هات هچ در اروپا رو به کاهش است. که می توان آن را با یک ماشین الکتریکی جایگزین کرد. و عاقلانه است که تغییر مسیر بدهیم،” سیلی گفت راندن.

رنو می‌تواند روی نسخه داغ‌تری از مگان E-Tech کار کند تا با قدرت و عملکرد مگان RS مطابقت داشته باشد. در حال حاضر، قدرتمندترین مگان الکتریکی دارای 218 اسب بخار (160 کیلووات) و 221 پوند فوت (300 نیوتن متر) گشتاور برای شتاب 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) در حدود 7.4 ثانیه است. مگان RS در تریم تروفی، به نوبه خود، از یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 300 اسب بخار (223 کیلووات) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) استفاده می کند، بنابراین جای زیادی برای بهبود وجود دارد.