رنگ‌های جدید هوندا سیویک تایپ R پیش از عرضه قریب‌الوقوع لو رفت

اکنون حداقل اطلاعات ملموسی برای به اشتراک گذاشتن داریم، هرچند تایید نشده و غیررسمی. یک پست به انجمن Civic11 ادعا می کند که رنگ های بیرونی موجود Type R را در هنگام عرضه فهرست می کند. سایه های پذیرفته شده جهانی سیاه، سفید و خاکستری در لیست هستند. آبی و قرمز به ترکیب می پیوندند تا مقداری اضافه شود واقعی رنگ، اما اگر این پست دقیق باشد، این تنها چیزی است که حداقل برای سال اول دریافت خواهید کرد. با عرض پوزش، طرفداران فینیکس زرد. به نظر می رسد دور اول را از دست خواهید داد.

سوال بسیار مهم در اینجا نهفته است – سیویک تایپ R 2023 بالاخره چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد؟ ما فکر می‌کردیم که به اواخر ژوئن می‌رسد، یا حداقل این چیزی است که یکی از مدیران هوندا از استرالیا در ماه می گفته است. وقتی فهمیدیم تایپ R در اولین آخر هفته ژوئیه در ایالات متحده ظاهر می شود، در این مورد مشکوک بودیم. این رویداد آمد و رفت، با نمونه اولیه کامودی تایپ R قبل از مسابقه آخر هفته گذشته ایندی در مید اوهایو چرخید.



منبع

هوندا با سیویک تایپ R جدید خود مطمئناً دراماتیک است. نسل بعدی هاچ بک داغ اخیراً اولین نمایش رسمی خود را در ایالات متحده انجام داده است، اگرچه هنوز در فرم نمونه اولیه استتار شده است. قبل از آن، این خودرو در ژانویه در سالن خودرو توکیو به نمایش درآمد – همچنین همچنان به عنوان یک خودروی آزمایشی کامو پیچیده. اگر به عقب برگردیم، تصاویر جاسوسی غیررسمی و تیزرهای رسمی سیویک داریم که نزدیک به یک سال از عمر آن می گذرد.

مقر هوندا در ایالات متحده نیز در اوهایو است، بنابراین مطمئناً برخی از تقارن با نمایش تایپ R در پیست “محلی” وجود دارد. ما همچنین فکر می‌کردیم که این ممکن است نشانه‌ای از اولین حضور رسمی باشد، اگرچه هنوز این اتفاق نیفتاده است. اینکه آیا مشکلات زنجیره تامین یا احیای مجدد COVID-10 باعث تاخیر می شود، مشخص نیست، اما هوندا متعهد شده است که سیویک تقویت شده را تا پایان سال به فروش برساند. یعنی اولین بازی باید به زودی اتفاق بیفتد

هوندا سیویک تایپ R 2023

در مورد رنگ‌های موجود، نام‌های رسمی عبارتند از Championship White، Rallye Red، Sonic Grey Pearl، Crystal Black Pearl و Boost Blue Pearl. صرف نظر از رنگ بیرونی، هر سیویک Type R جدید دارای همان فضای داخلی مشکی و قرمز خواهد بود. الگوی دقیق این ترکیب دو رنگ هنوز مشخص نیست.

به نظر می رسد که این اطلاعات از یک پست توییتر است که از آن زمان حذف شده است. یک اسکرین شات در پست انجمن چیزی را نشان می دهد که به نظر می رسد یک صفحه سفارشی پشتیبان است که رنگ ها را فهرست می کند، اما تا زمانی که هوندا در نهایت تایپ R جدید را معرفی نکند، نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم که این رنگ ها در هنگام عرضه در دسترس هستند.