رنگ دو رنگ پورشه 911 داکار 34 ساعت طول می کشد

در صحبت با پورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، متوجه شدیم که در مجموع تقریباً 34 ساعت طول می کشد تا این درمان دو رنگ انجام شود. این بخشی از بسته طراحی Rallye است و همچنین شامل نوارهای گسترده ای است که توسط Porsche Exclusive Manufaktur مدیریت می شود.

نمای بیرونی رتروتاستیک برجسته‌ترین پکیج طراحی رالی است که 28470 دلار به قیمت پایه 223450 دلاری 911 داکار اضافه می‌کند. این بسته همچنین شامل صندلی‌های مشکی با کمربندهای ایمنی Shark Blue و تزئینات سرامیکا می‌شود، اگرچه ما گمان می‌کنیم که بخش عمده‌ای از هزینه صرف رنگ‌سازی پیچیده می‌شود.

همه چیز با یک بدنه 911 با رنگ سفید شروع می شود که با پوشش شفاف اسپری شده و سمباده می شود. این خودرو ماسک شده و برای لایه اولیه رنگ جنتیان آبی متالیک آماده شده است که به صورت دستی اعمال می شود. هنگامی که همه چیز خشک شد، ماسک برداشته می شود و اولین لایه از دو لایه شفاف اضافی اسپری می شود. طبق گفته پورشه، این فرآیند تقریباً 7.5 ساعت است.

هنگامی که همه چیز خشک شد، بدنه 911 داکار برای مونتاژ به خط تولید فرستاده می شود اما این پایان فرآیند خاص نیست. 911 تکمیل شده سپس برای فرآیند فویلینگ به تولیدکننده انحصاری پورشه می رود. این امر مستلزم جداسازی جزئی بدنه است و 8.5 ساعت دیگر به فرآیند اضافه می کند. هنگامی که ماشین دوباره جمع شد، یک بازرسی نهایی انجام می شود و سپس برای حمل و نقل به فروشنده پوشانده می شود.