رولزرویس اسپکتر به عنوان اولین خودروی الکتریکی تولیدی این برند با برد 260 مایل معرفی شد.

فضای داخلی اسپکتر پیشرفته‌ترین کابین یک محصول رولزرویس تاکنون است. یکی از نکات برجسته، ویژگی اختیاری Starlight Doors است که دارای 4796 نقطه نورانی در فضای داخلی است و این عدد به استثنای هدلاینر است. همچنین صندلی های جلو برای اسپکتر جدید هستند که از خیاطی بریتانیایی الهام گرفته شده اند.

همانطور که در بالا ذکر شد، Spectre در سه ماهه چهارم سال 2023 به دست مشتریان می رسد. دفتر سفارشات اکنون باز شده است اما قیمت دقیقی وجود ندارد – خودروساز فقط می گوید که Spectre بین کولینان و فانتوم قرار خواهد گرفت.

رولزرویس اسپکتر 2023

اینها همه اعداد قابل توجهی هستند اما Spectre روی عملکرد یا کارایی تمرکز نمی کند. در عوض، لوکس‌ترین حس را پشت فرمان ارائه می‌کند و سیستم تعلیق Planar جدید مطمئناً به انجام این مأموریت کمک می‌کند. این سیستم تعلیق می تواند میله های ضد غلت خودرو را جدا کرده و به هر چرخ اجازه می دهد به طور مستقل عمل کند، سواری نرم تری را ارائه می دهد و عیوب سواری با فرکانس بالا را در زمانی که کیفیت سطح جاده عالی نیست کاهش می دهد.

از نظر طراحی، Spectre در مقایسه با سایر محصولات RR تفاوت چشمگیری ندارد، اگرچه عریض ترین جلوپنجره ای را که تا به حال روی رولز از کارخانه نصب شده است را معرفی می کند. این جلوپنجره به آرامی توسط 22 LED روشن می شود و در بالای آن یک مجسمه Spirit of Ecstasy بهینه شده از نظر آیرودینامیکی قرار دارد. در مورد آیرودینامیک، اسپکتر با ضریب درگ 0.25، آیرودینامیک ترین مدل رولز در تاریخ است.

قدرت نهایی، برد و اعداد عملکرد اسپکتر که بر روی پلت فرم معماری لوکس توسعه یافته است، هنوز در حال اصلاح است، اگرچه رولز می گوید که داده های اولیه اوج خروجی 577 اسب بخار (430 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) را نشان می دهد. ) گشتاور فوری. برد تخمینی EPA تا 260 مایل (418 کیلومتر) با یک بار شارژ است، در حالی که شتاب 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) 4.4 ثانیه است.

رولزرویس اسپکتر 2023

48 عکس ها

رولزرویس با افتخار توضیح می دهد که با Spectre، سازنده یک بخش خودرویی کاملاً جدید ایجاد کرده است که آن را بخش سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس می نامد. در واقع، خودروی برقی ممتاز به عنوان جانشین معنوی فانتوم کوپه در خط تولید مارک قرار می گیرد و نقش خود را به طور موثر ایفا می کند.

رولزرویس اسپکتر 2023

پیشرفت فناوری EV این امکان را برای RR فراهم کرده است که از یک پیشرانه بدون آلایندگی در Spectre استفاده کند، زیرا در نهایت استانداردی وجود دارد که “می تواند تجربه نمادین رولزرویس را ارائه دهد” و حتی آن را بهبود بخشد. ماموریت این شرکت این است که تا پایان دهه به طور کامل الکتریکی شود و معتقد است گشتاور فوری، دویدن بی صدا و “حس یک دنده نامحسوس” کاملاً با فضایل خودش مطابقت دارد.