رولزرویس کالینان با طرح‌های رنگی الهام‌گرفته از مد در هنر بازل رونمایی می‌کند


رولز رویس کولینان در رنگ‌های خاص وارد می‌شود تا جشنواره هنر بازل در میامی، فلوریدا را درخشان کند. این شرکت آنها را مجموعه الهام گرفته از مد می نامد و مدل ها را به دو موضوع تقسیم می کند: Re-Belle و Fu-Shion.

کولینان ها در مجموعه Re-Belle در رنگ های بیرونی سبز لیمویی، گان متال، وایلدبری یا سفید قطبی موجود هستند. در داخل، این مدل ها از روند مسدود کردن رنگ در مد الهام می گیرند. تریم کابین به رنگ صورتی گل صد تومانی یا سبز لیمویی است که در تضاد با تریم چرم سفید قطبی یا خاکستری کشمیری است. به عنوان یک لمس فوق العاده خاص، بخشی از داشبورد از پارچه دستباف استیل ضد زنگ با نخ هایی به اندازه 0.0177 اینچ (0.45 میلی متر) استفاده می کند.

مدل های Fu-Shion قرار است مد بالا و سودمندی را با هم ترکیب کنند. این کولینان ها با رنگ های سبز نظامی، خاکستری فرسودگی، زرد فورج یا طوفان خاکستری موجود هستند. دو ترکیب رنگی موجود است. یکی ترکیب سبز نظامی، آبی دریایی و ماندارین است. دیگری ترکیبی از چرم سفید قطبی و خاکستری کشمیری با تزئینات زرد فورج است.

تمام خودروهای مدل‌های Cullinan Inspired by Fashion با درب عقب Starlight جدید عرضه می‌شوند. این گزینه عناصر را از سربرگ نورانی برند می گیرد و نقاط نور را به قسمت بیشتری از خودرو گسترش می دهد. این شامل 192 ستاره دیگر در چرم سوراخ شده است و بیش از 22 ساعت طول می کشد تا تولید شود.

آنها همچنین دارای روکش جدید رنگی پیانو در قسمت پایین داشبورد هستند. وسایل نقلیه Re-Belle این قطعه را به رنگ خاکستری کشمیری دریافت می کنند. آنها آبی دریایی برای وسایل نقلیه Fu-Shion هستند.

خریداران این کولینان‌ها می‌توانند چمدان را با رنگی مطابق با بقیه خودرو مشخص کنند. آنها به صورت یک مجموعه پنج تکه عرضه می شوند یا مشتری می تواند کیف ها را به صورت جداگانه تهیه کند.

لامبورگینی هوراکان استراتو اولین عرضه بزرگ خودرو در نمایشگاه Art Basel امسال است. این خودرو سوپراسپرت این برند ایتالیایی را می گیرد و باعث می شود خودرو از آسفالت خارج شود. سیستم تعلیق بلند شده، لاستیک‌های سفارشی بریجستون دوئلر، لاستیک‌های گلگیر، و قفسه سقف وجود دارد. این شرکت تنها 1499 عدد از آنها را در سراسر جهان تولید می کند. تحویل در فوریه 2023 آغاز می شود.



منبع