ریماک نورا در مسابقه درگ در برابر لامبورگینی آونتادور SVJ عضلانی نشان داد


ما این شانس را داشتیم که ریماک نورا را در تابستان امسال برانیم و از سرعت آن ماشین کاملاً هیجان زده بودیم. حقیقت این است که هایپرکار کرواسی «نه فقط سریع است، بلکه یک ژانر سرعت کاملاً متفاوت است» – و هیچ راهی بهتر از مسابقه درگ با یکی از سریع‌ترین ابرخودروهای روی کره زمین برای نشان دادن این موضوع وجود ندارد. این جایی است که یک ویدیوی جدید از تخت گاز به کمک ما می آید

سریال بریتانیایی در حال آماده شدن برای فصل دیگری است و در قسمت یک، همکاران ما در حال بررسی Nevera هستند. کریس هریس پشت فرمان موشک زمینی تمام الکتریکی می نشیند و به وضوح می توانید ببینید که او بسیار بسیار تحت تأثیر قابلیت های Nevera است. “این رانندگی نیست، این یک تجربه خارج از بدن است” باید به شما بگوید که در شتاب کامل چه احساسی دارید. اما، برای اینکه همه چیز را در نظر بگیریم، هریس با یک لامبورگینی آونتادور SVJ مسابقه می دهد.

Aventador SVJ یک موتور 6.5 لیتری V12 با حداکثر توان 759 اسب بخار (566 کیلووات) و 531 پوند فوت (720 نیوتن متر) گشتاور است. با هر استانداردی، این یک وسیله نقلیه بسیار سریع است و تا زمانی که Aventador Ultimae وارد شد، سریع‌ترین آونتادور در خط تولید این شرکت با حداکثر سرعت 219 مایل در ساعت (352 کیلومتر در ساعت) بود. با این حال، Nevera از یک لیگ متفاوت است.

هایپرکار تمام الکتریکی کرواسی دارای چهار موتور الکتریکی است که یک موتور برای هر چرخ دارد که حداکثر قدرت 1914 اسب بخار (1427 کیلووات) و 1741 پوند فوت (2360 نیوتن متر) گشتاور فوری را تولید می کند. Nevera به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) در 1.85 ثانیه مسخره می رسد – و در حالی که Rimac می گوید جا برای پیشرفت وجود دارد – این برای از بین بردن Aventador SVJ در خط مستقیم کافی است.

هیچ راهی وجود ندارد که از آنچه می خواهید در ویدیوی بالای این صفحه ببینید تحت تأثیر قرار نگیرید. و اگر هستید بنابراین از اینکه در نهایت به مرور وب سایت Nevera و پیکربندی آنلاین Nevera پرداخته اید، متاثر شدم، به خاطر داشته باشید که شرکت کروات قصد دارد تنها 150 نمونه از این هایپرکار بسازد. قیمت هر یک از آنها حدود 2 میلیون دلار خواهد بود و سال اول تولید آن به فروش رسیده است.



منبع