ریچارد هاموند سوبارو ایمپرزا WRX STI را از فیلم A Scandi Flick خرید

از آنجایی که این یک نمونه JDM آبی واقعی است که از ژاپن به بریتانیا وارد شده است، برنامه برگرداندن آن به شکل اولیه کارخانه است. ما خواهیم دید که در هفته ها یا ماه های آینده چه اتفاقی می افتد، اما اگر از طرفداران این نماد مسابقات رالی هستید، می دانید که یک ماشین خاص از این پروژه بیرون خواهد آمد.



منبع

در حالی که یکی از بزرگترین اخبار مربوط به فیلمبرداری قسمت اول، تصادف جیمز می در یک میتسوبیشی لنسر Evolution VIII بود – جایی که ماشین از بین رفت و می شکسته شد – دو ماشین دیگر در واقع به خانه بازگشتند. اگر مایل به خرید آنها هستید، خوب، آئودی RS4 B7 جرمی کلارکسون برای فروش نیست.

فصل پنجم The Grand Tour هم اکنون در حال پخش است. به عنوان افتتاحیه فصل در ماه سپتامبر، سه نفر معروف “A Scandi Flick” را منتشر کردند که یک ماجراجویی در میان زباله های یخی دایره قطب شمال اسکاندیناوی بود.

از سوی دیگر، سوبارو ایمپرزا WRX STI V-Limited مدل 2003 ریچارد هاموند، قبلاً توسط شخص دیگری به جز خود هاموند خریداری نشده است.

خوشبختانه، روکش مارتینی ریسینگ (یا فقط مارتین) توسط The Smallest Cog حذف خواهد شد، که این Impreza WRX STI را به رنگ اصلی سوبارو آبی خود برمی‌گرداند.

هاموند این را در Drivetribe ویدیو در بالای این صفحه حتی بهتر از آن، همچنین فاش شده است که این خودرو برای بازسازی آماده خواهد شد. خوب است، هاموند صاحب یک مغازه تعمیر ماشین کلاسیک به نام است کوچکترین چرخ دنده، که برای این کار مناسب است.

همانطور که انتظار می رفت، Blobeye WRX STI به دست هاموند آسیب دید، اگرچه آنقدرها که تصور می شود گسترده نیستند. دارای یک فرورفتگی بزرگ روی کاپوت، همراه با برخی آسیب‌های سپر و برخی قطعاتی است که در حین افتادن تور بزرگ در حال فیلمبرداری بود چراغ های جلو نیز به ترمیم نیاز دارند، همراه با مقداری زنگ زدگی که آرزوی درمان را دارد.