ریچارد هاموند شما را به بازدید از انبار ماشین فوق سری خود می برد

انبار بسیار بزرگ است و تنها تعداد انگشت شماری از ماشین ها فضا را اشغال کرده اند. تقریباً همه چیز قدیمی است، با دوچرخه هایی مانند سوزوکی GSXR 1100 که در کنار نمادهای خودرویی مانند فورد موستانگ 1968 هاموند قرار دارند، که او آن را «یک ماشین واقعاً کوچک برای کار کردن» توصیف کرد.

انبار به عنوان یک فضای ذخیره سازی سرریز برای ماشین هایی که او نمی تواند در خانه نگه دارد، عمل می کند، که باید مشکل وحشتناکی باشد. مجموعه او نسبت به قبل کوچکتر است، اما او اکنون یک فروشگاه بازسازی با نمایشی در Discovery+ راه اندازی کرده است. که زمان و پول می خواهد.



منبع

یک پیکاپ قدیمی پژو بدون سرپوش و در نزدیکی پشت انبار نشسته است. این به مقداری TLC نیاز مبرم دارد، اما هاموند می‌گوید که برنامه‌هایی برای آن دارد، اما نمی‌خواهد آن‌ها را فاش کند. او آخرین ماشینی را که سوار شده است نیز دارد تخت گاز – یک MGB GT – در انبار در کنار یک بیوک ریویرا، یک موتور سیکلت هارلی دیویدسون و غیره نشسته است. با این حال، او فضای زیادی برای ماشین های اضافی دارد، حتی با وجود مقداری زباله و یک لندروور ناقص که در گوشه ای انباشته شده است.

همچنین جگوار XK150 هاموند در انبار نشسته است. او این وسیله نقلیه را بازسازی کرد و آن را در Dove Grey با فضای داخلی قرمز به پایان رساند. در زیر کاپوت یک موتور شش‌شکل راست بازسازی شده قرار دارد که هاموند آن را با یک گیربکس مدرن جفت کرده است. تغییرات دیگر شامل ترمزهای ارتقا یافته و دیفرانسیل لغزش محدود بود. XK150 فقط چند متر با جگوار XK120 ناقص فاصله دارد. هاموند برنامه هایی برای آن دارد، اما این پروژه متوقف شده است.

انبار ماشین مخفی ریچارد هاموند به اندازه گذشته پر نیست. او مجبور شد چند مدل را بفروشد تا تجهیزات مورد نیاز کارگاه ترمیم خود را تامین کند. با این حال، هاموند همچنان خوشحال بود که یک گشت و گذار در این مکان ارائه دهد و ماشین های باقی مانده را به نمایش بگذارد و در عین حال به ساخت و پروژه های آینده اشاره کند.

برخی از فضاها به طرز غم انگیزی خالی است. نقطه ای برای پورشه 911 1969 او که فروخت خالی است. او همچنین لوتوس اسپریت 350 اسپرت و بنتلی 1959 خود را فروخت. این سرمایه صرف خرید یک اجاق، محل آماده سازی و اتاق رنگ برای کسب و کار نوپا بازسازی او شد.