ریچارد هاموند یک تور بزرگ از دفتر کارگاه خود ارائه می دهد

سپس، ویدئو شش ماه جلو می‌رود تا پیشرفت را نشان دهد. هاموند هشدار می‌دهد که آرزوی تغییرات بزرگ‌تری دارد، اما عدم پیشرفت به این دلیل است که او بسیار شلوغ است.

هاموند سه ماشین و پنج موتورسیکلت از مجموعه خود را برای تامین بودجه ساخت The Smallest Cog فروخت. این خودروها شامل پورشه 911T 1969، بنتلی 1959 و لوتوس اسپریت اسپرت 350 مدل 1999 بودند.

در امتداد یک دیوار، او قصد دارد قفسه‌هایی برای ذخیره‌سازی بسازد که قطعات هر خودرویی را که The Smallest Cog در حال بازسازی است، نگهداری کند. در نیمه اول ویدیو، اجزا روی زمین هستند.

دفتر هاموند مکان ساده ای است. میز او متعلق به یک کلاس درس علوم قدیمی است، با تجهیزات گاز. دیوارها برهنه هستند و قفسه ای وجود ندارد.

منطقه VIP برنامه ریزی شده شکست خورده است. در عوض، یک اتاق برای تولید ویدیوها برای تکرار فعلی است DriveTribe. منطقه دیگر یک فضای تولید برای افرادی است که تولید می کنند کارگاه ریچارد هاموند، که در حال حاضر فصل دوم خود را در Discovery+ در انگلستان می گذراند.

اکنون دفتر دارای قفسه است. هاموند هنوز چیزهای زیادی برای قرار دادن روی آنها دارد.

بزرگترین تغییر در شش ماه گذشته این است که سیستم ذخیره سازی رک اکنون در محل قرار گرفته است. متأسفانه هاموند توری از این تنظیمات ارائه نمی دهد.

هاموند برنامه های بزرگی برای محوطه بالای کارگاه دارد. او می خواهد آن را به یک منطقه VIP تبدیل کند که بتواند با مشتریان بالقوه ملاقات کند. نرده های با تم مینی بیشتری نیاز به تزئین فضا دارند. همچنین باید یک حمام جدا از حمام در بخش پایین وجود داشته باشد زیرا آن حمام به طور مداوم کثیف است.

هاموند هنوز هم خودروهای خارق العاده ای دارد. او فورد موستانگ 1968، جگوار XK150، MGB GT، بیوک ریویرا و غیره دارد.



منبع

ریچارد هاموند، مجری مشترک تور بزرگ و سابق تخت گاز مجری، دیگر فقط از رانندگی ماشین ها امرار معاش نمی کند، بلکه آنها را در کارگاهش، The Smallest Cog، ترمیم می کند. در این ویدئو، همستر یک گشت و گذار در فضا از شش ماه پیش ارائه می دهد و سپس تغییرات را آشکار می کند.