ساب 900 توربو کانورتیبل 1987 با 246 مایل به قیمت 145000 دلار به فروش می رسد

Saab 900 در سال 1978 با قرض گرفتن از Saab 99 نوآورانه که آن را ادامه داد، و بر اساس طراحی پیشگامانه Saab 99 ساخته شد، برای اولین بار عرضه شد. Saab 900 عجیب ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند شیار کلید کنسول مرکزی، مهاربندی ایمنی سرنشینان قوی، و موتورهای توربوشارژ نوآورانه را حفظ کرده است. ترکیب منحصربه‌فرد ساب از طراحی عجیب و غریب و مهندسی آینده‌نگر، مشتریانی متعهد را ایجاد کرد که جز یک ساب با هیچ چیز دیگری رانندگی نمی‌کردند.

این بازسازی محدود تمام آن چیزی است که Saab 900 Turbo Convertible قبل از آماده شدن دوباره به جاده نیاز داشت. آیا برای داشتن یکی از زیباترین Saab 900 Turbo Convertibles موجود در سال 1987، 145000 دلار پرداخت می کنید؟ یا ترجیح می دهید چیز دیگری بخرید؟



منبع

اگر به دنبال یک Saab 900 Turbo Convertible با کیفیت موزه هستید، برای شکست دادن این نمونه که به تازگی در حراجی فروخته شده است، سخت خواهید بود. در طی یک حراج آنلاین در Bring A Trailer، یک Saab 900 Turbo Convertible مدل 1987 بسیار کم مسافت پیموده شده را به قیمت خیره کننده 145000 دلار فروخت. اگرچه قیمت چکش نسبتاً بالا است، اما به ندرت می توان یک Saab 900 Turbo Convertible را در چنین شرایط خوبی پیدا کرد. از آنجایی که ارزش خودروهای دهه 1980 همچنان در حال افزایش است، دلیل این امر این است که این ساب 900 توربو کانورتیبل یک سرمایه گذاری عالی بود.

این ساب 900 توربو کانورتیبل خاص یکی از زیباترین نمونه های خودرویی است که تخیل نسلی از علاقه مندان به خودرو را به خود جلب کرده است. این توسط نمایندگی فروش از مالک اصلی خریداری شده است که تنها 246 مایل روی ماشین گذاشته و قبل از اینکه آن را در گاراژ نگهداری کند. ساب ها برای راندن ساخته شده اند، بنابراین بسیار نادر است که نمونه ای را پیدا کنید که مانند یک ابرخودروی با نسخه محدود ذخیره شده باشد. طبق فهرست Bring A Trailer، “کار در سال 2022 شامل برداشتن و تمیز کردن مخزن سوخت، شستشوی مایعات، و تعویض پمپ بنزین، ترموستات، واشر سرسیلندر و پیچ و مهره بود.”

مشتریان اختصاصی ساب فقط به ایمنی علاقه مند نبودند و به سراغ مدل های توربو با کارایی بالا این برند رفتند. این سنت با Saab 99 Turbo آغاز شد که سدان سوئدی را از حمل و نقل خانوادگی معقول به سدان های اسپرت واقعی که مورد علاقه علاقه مندان به خودرو بود ارتقا داد. این سنت با ساب 900 توربو که به صورت سدان یا کانورتیبل عرضه می شد ادامه یافت.