سایه نقره ای رولزرویس محصول 1974 فردی مرکوری به حراج گذاشته شد


از میان تمام ستاره‌های راک در دنیا، فردی مرکوری احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین آنهاست. خواننده گروه Queen، که اخیراً از طریق یک فیلم زندگینامه ای مورد تجلیل قرار گرفت، یک نماد بود – نه تنها در بریتانیا بلکه در سراسر جهان. در میان اوج محبوبیت گروه در دهه 80، مرکوری توسط سایه نقره‌ای رولزرویس در سال 1974 به استودیوهای ضبط منتقل شد.

و حالا، همان رول ها می توانند مال شما باشند. فهرست شده در رجیستری duPontسایه نقره ای مرکوری در ماه نوامبر در حراج لندن بدون رزرو عرضه می شود. حتی بهتر از آن، درآمد حاصل از فروش صرف امور خیریه خواهد شد.

عکس ها: نیل فریزر ©2022 توسط RM Sotheby’s

بر اساس این فهرست، سایه نقره ای 1974 در سال 1979 در اختیار مرکوری قرار گرفت. سال های اولیه این خودرو هرگز مستند نبود، اما مشخص است که این خودرو توسط شرکت مرکوری، Goose Productions Ltd خریداری شد.

با این حال، اگر فکر می‌کنید که همان ماشینی را می‌رانید که ستاره مشهور راک استار قبلاً مرتباً رانندگی می‌کرد، در اشتباه هستید. فرض بر این است که مرکوری توسط راننده شخصی خود رانده شده است زیرا او هرگز گواهینامه رانندگی کامل دریافت نکرده است. در هر صورت، اگر می خواهید روزهای مرکوری را در رولزرویس خود دوباره تجربه کنید، صندلی های عقب مکان بهتری برای حضور خواهند بود.

این خودرو تا زمان مرگ مرکوری در سال 1991 در مالکیت او باقی ماند. این خودرو هنوز موتور اصلی 6.75 لیتری V8 خود را در زیر کاپوت خود دارد و با رنگ نقره‌ای جامدادی در فضای داخلی آبی به پایان رسیده است، همان ترکیبی که این خودرو در اولین باری که در جاده‌های بریتانیا آمد. در ژوئن 1974.

اگر علاقه مند هستید، این سایه نقره ای رولز رویس متعلق به مرکوری در حراجی در آر ام ساتبیزرویداد لندن در 5 نوامبر 2022. تمام درآمد حاصل از فروش خودرو به مرکز ابرانسان ها، یک موسسه خیریه که برای ارائه کمک در اوکراین تأسیس شده است.



منبع