سبک واگن برقی با دیزل

مایک کووال جونیور، مدیرعامل Ram، گفت: «خریداران Ram Heavy Duty Rebel از این که جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه همه کاره ما ترکیبی از عملکرد خارج از جاده را بدون فدا کردن قابلیت‌ها ارائه می‌کند، لذت خواهند برد. «رم دارای تاریخچه عمیق، غنی و قوی است. توانمندترین کامیون‌های آفرود و Ram Heavy Duty Rebel 2023 به این تاریخچه اضافه می‌کند و در عین حال معیارهای این بخش را در راحتی، مواد لوکس، نوآوری و فناوری ارائه می‌کند.

12 عکس ها

نمای جلویی شورشی رام سنگین 2023

با حرکت به داخل، Rebel صندلی‌های چرمی یا پارچه‌ای را در انواع سطلی یا نیمکتی ارائه می‌دهد. فناوری شامل یک دوربین 360 درجه و یک دسته ابزار دیجیتال 12 اینچی در میان موارد دیگر است. سیستم های ایمنی و کمک راننده مانند کروز کنترل تطبیقی، کمک حفظ بین خطوط، نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از جلو و آینه دید عقب دیجیتال نیز ارائه می شود.

Power Wagon یک کامیون منحصر به فرد در میان خط وانت های سنگین Ram است. جدای از چهره متمایز آن، این تنها تریم HD است که با گزینه موتور دیزلی ارائه نمی شود. رام به جای اضافه کردن آن به برگه مشخصات پاور واگن، تصمیم گرفت یک سطح تریم جدید ایجاد کند. و درست مانند آن، Ram 2500 Heavy Duty Rebel متولد شد.

در زیر، Ram می‌گوید که Rebel یک سیستم تعلیق سیم‌پیچ منحصربفرد با پنج اتصال دارد که سیستم تعلیق بادی عقب نیز در دسترس است. یک دیافراگم لغزش محدود عقب و قفل الکترونیکی عقب گنجانده شده است و صفحات لغزنده از قطعات مهم زیر آن محافظت می کنند. Rebel بر روی چرخ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های 33 اینچی آفرود سوار می‌شود. رینگ های 18 اینچی اواخر مدل سال عرضه خواهند شد.

شکافی بین تریم های Laramie و Power Wagon، Rebel جدید چهره خود را با Power Wagon به اشتراک می گذارد، اما در زیر پوست، تفاوت هایی وجود دارد. مهمترین آنها موتور 6.7 لیتری کامینز I6 دیزلی توربوشارژ است که 370 اسب بخار قدرت و 850 پوند فوت (1152 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این به صورت آپشن در دسترس است و با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می شود. پیشرانه 6.4 لیتری Hemi V8 استاندارد است که 410 اسب بخار قدرت و 429 پوند فوت (582 نیوتن متر) می‌پیچد. در صورت تمایل، با انتخاب Hemi با سوخت گاز، یک دستگاه اتوماتیک هشت سرعته و یک وینچ داخلی 12000 پوندی در جلو نیز در اختیار شما قرار می گیرد.