سدان برقی و شاسی بلند TVR برای دنبال کردن اولین خودروی اسپرت در سال 2024

دانیل لیتون رئیس گروه Ensorcia Group است. نکته قابل توجه، TVR و شرکت استخراج لیتیوم آمریکای جنوبی Ensorcia Metals در اواسط نوامبر 2021 به توافق رسیدند. این حرکت باعث تولد خودروی اسپرت TVR EV شد که در آوریل 2022 تایید شد.

این یک راه طولانی و پر پیچ و خم برای بازگشت TVR است. بازگشت آن از زمان خرید در سال 2013 توسط لس ادگار ادامه داشته است. یک نمونه اولیه با موتور V8 در سال 2017 معرفی شد که با مشارکت این شرکت با گوردون موری و کوزوورث امکان پذیر شد. تایید شده است که این خودروی اسپورت در نهایت به مرحله تولید می رسد و نسخه الکتریکی آن نیز در دست تولید است.

ماشین اسپورت TVR Griffith V8 که قبل از EV روی همان پلتفرم طراحی شده موری عرضه خواهد شد. نمونه اولیه گریفیث دارای یک موتور 5.0 لیتری کایوت با قدرت 493 اسب بخار بود که از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ های عقب ارسال می شد. نسخه EV نیز از همان پلتفرم استفاده خواهد کرد اتوموبیل.

2018 TVR گریفیث

16 عکس ها

با این حال، گفته می شود TVR در حال مذاکره با یک شریک “بسیار تثبیت شده و پیشرو در جهان” برای یک پلت فرم اسکیت بورد برای مدل های آینده خود است. اگر این امر پیش برود، این می تواند زیربنای سدان و SUV آینده باشد.

این بر اساس گزارش اختصاصی بریتانیا است اتوموبیل، که اشاره کرد که در حال حاضر جدول زمانی مشخصی برای هر دو خودرو وجود ندارد.

و در حالی که مارک بریتانیایی در سطح جهانی به عنوان سازنده خودروهای اسپرت تخصصی (بخوانید: کوپه و کانورتیبل) شهرت دارد، همه چیز فراتر از بازگشت رسمی آن در سال 2024 تغییر خواهد کرد. یک سدان و شاسی بلند الکتریکی به دنبال عرضه V8 و برقی خواهند بود. ماشین های اسپرت موتوردار