سدان برقی IM L7 دارای شاسی تنظیم شده توسط ویلیامز، Alibaba Origins


صنعت خودروسازی چین از زمانی که بیشتر تقلیدی از محصولات اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی بود، مسیر طولانی را طی کرده است. اکنون برندهای محلی بیشتری وجود دارند که نه تنها خودروهای مناسبی می‌سازند، بلکه مدل‌های جدیدی را نیز از ابتدا برای رقابت با محصولات خودروسازان اصلی و قدیمی توسعه می‌دهند. تا حدی، بخش خودروهای برقی در چین حتی نسبت به سایر نقاط جهان رقابتی تر است. هیچ مدرکی بهتر از آخرین محصول ماشین آلات بدون آلایندگی که از جمهوری خلق آمده است برای آن وجود ندارد.

دوستان و همکاران ما در Wheelsboy این شانس و امتیاز را داشتیم که IM L7 را آزمایش کنیم و ما یک گالری اختصاصی از آزمایش آنها را در زیر پیوست کرده ایم، به علاوه یک ویدیو در بالای این صفحه. احتمالاً برای اولین بار است که نام خودرو را می بینید و حقیقت این است که این خودرو در خارج از چین محبوب نیست. آنچه شما باید بدانید این است که این یک سدان الکتریکی لوکس است که با همکاری SAIC، یکی از بزرگترین خودروسازان چین، Zhangjiang Hi-Tech، یک شرکت فناوری چینی، و گروه Alibaba، یک شرکت تجارت الکترونیک، ساخته شده است. می دانیم که احتمالاً هزار بار این را شنیده اید، اما L7 به عنوان رقیب مستقیم تسلا به بازار عرضه می شود. در اینجا دلیل آن است.

اول از همه، قدرتمند است. این خودرو دارای یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره است که 570 اسب بخار نیرو (425 کیلووات) و 531 پوند فوت (720 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. زمان ادعا شده 0 تا 60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) چیزی کمتر از چهار ثانیه است. در حال حاضر، تنها باتری موجود یک بسته 93 کیلووات ساعتی است که برد مورد تایید NEDC 382 مایل (615 کیلومتر) را با هر بار شارژ فراهم می کند. انتظار می رود یک باتری بزرگتر 118 کیلووات ساعتی نیز برای برد ادعایی 621 مایل (1000 کیلومتر) در دسترس باشد. صرف نظر از گزینه باتری، شارژ بی سیم 11 کیلوواتی اختیاری وجود دارد.

اما قدرت همه چیز نیست و همانطور که این بررسی اشاره می کند، L7 رفتار جاده ای بسیار اسپرت دارد. ممکن است مانند سایر رقبای رده بالای چینی فاقد سیستم تعلیق بادی باشد، اما – به گفته راننده آزمایشی از ویدئو – علیرغم اندازه و وزنش، مانند یک ماشین زیرک به نظر می رسد. در مورد ابعاد آن، L7 5098 میلی متر طول دارد که باعث می شود فضای کافی در کابین و فضای کافی برای چمدان شما وجود داشته باشد.

حتماً ویدیوی اینجا را تماشا کنید، چیزهای بیشتری در مورد فناوری – از جمله شاسی و فرمان عقب تنظیم شده توسط ویلیامز – کیفیت داخلی، طراحی و موارد دیگر وجود دارد.



منبع