سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر بر ساعت) تاینی EV در 1.461 ثانیه برای ثبت رکورد جهانی جدید

ریماک نورا و تسلا مدل S Plaid زمانی که در مورد خودروهای برقی سریع السیر صحبت می کنیم به یاد می آیند زیرا هر دو در کمتر از دو ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسند. هنگامی که پلاک را از موقعیت خارج می کنید و شروع به فکر کردن در مورد ماشین های پیست می کنید، عملکرد می تواند حتی هیجان انگیزتر شود. به عنوان مثال این خودروی برقی تک سرنشینه را در نظر بگیرید که به لطف اندازه کوچک و ساختار فیبر کربنی آن، تنها 173 کیلوگرم (381 پوند) وزن دارد.

“رکورد جهانی ماموریت” توسط Förderverein GreenTeam Uni Stuttgart eV با موفقیت به پایان رسید زیرا خودروی برقی کوچک رکورد جهانی جدیدی را برای سریعترین خودروی برقی با شتاب در جهان ثبت کرد. در 6 اکتبر، نمایندگانی از رکوردهای جهانی گینس در سایت بوش در رنینگن در منطقه بوبلینگن در بادن-وورتمبرگ حضور داشتند تا شتاب گردن کوبیدن را تأیید کنند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 1.461 ثانیه انجام داد.

چه چیزی می تواند سریعتر از این در شرایط 0-62 مایل در ساعت باشد؟ تنها پاسخ قابل قبولی که می توانیم به آن فکر کنیم یک کشنده الکتریکی است. در مارس 2022، تیم مسابقه درگستر الکتریکی «سریع تر از سرطان» مستقر در SeaTac، یک چهارم مایل را در 7.48 ثانیه با سرعت تله 202.5 مایل در ساعت (325.89 کیلومتر در ساعت) به پایان رساند. دیدن این دوئل بدون شک کوتاه ترین مسابقه درگ EV در جهان خواهد بود.



منبع

این موشک جیبی با سیستم تعلیق مستقل و چرخ‌های کربنی که توسط تیم گرین‌تیم ۲۰ دانشجو از دانشگاه اشتوتگارت ساخته شده است با نام نسبتاً بی‌نظیر E0711-11 EVO شناخته می‌شود. آنچه بیشتر اهمیت دارد، مشخصات فنی است، با موتورهای هاب چهار چرخ که مجموعاً 180 کیلووات (241 اسب بخار) قدرت تولید می کنند. Providing Juice یک بسته باتری هوا خنک با ظرفیت 7.67 کیلووات ساعت در یک خودروی الکتریکی کوچک است که دارای چهار چرخ محرک و یک تکه پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن است.

در حالی که ویدیو به‌طور خاص هیجان‌انگیز نیست، به سختی می‌توان چنین عملکردی را روی دوربین قرار داد، زیرا تنها چند پلک زدن طول می‌کشد. برای در نظر گرفتن زمان سرعت، E0711-11 EVO به طور قابل توجهی سریعتر از یک ماشین مسابقه ای فرمول E است که برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون به 2.8 ثانیه زمان نیاز دارد.