سفارش فراری Purosangue به دلیل لیست انتظار دو ساله متوقف شد

Purosangue تقریباً از همه رقبای خود گران تر است و قیمت آن در بریتانیا از 313120 پوند شروع می شود. این تقریباً دو برابر قیمت درخواستی یک لامبورگینی اوروس است. همین امر در استرالیا نیز صادق است، جایی که فراری چهار در از 728000 دلار استرالیا به فروش می رسد. قیمت این مدل با مشخصات ایالات متحده هنوز فاش نشده است، اما تخمین زده می شود که از 400000 دلار شروع شود.

برنامه ریزی شده است که تولید قبل از پایان سال آغاز شود و اولین تحویل آن برای سال 2023 باشد. Purosangue در ابتدا فقط یک موتور V12 خواهد بود، اگرچه ما می دانیم که پلت فرم آن طوری طراحی شده است که یک پیشرانه هیبریدی را نیز در خود جای دهد. با وجود تقاضای قوی، فراری عجله ای برای تنوع بخشیدن به خط تولید در اوایل چرخه عمر ندارد.



منبع

اگر این را دیدید دست خود را بلند کنید – فراری Purosangue در حال حاضر یک موفقیت بزرگ است. اسب پرنسینگ برای خانواده‌ها در اواسط سپتامبر عرضه شد و تنها چند روز بعد بود که مدیر تجاری و بازاریابی، انریکو گالیرا، گفت که دفترچه‌های سفارش ممکن است موقتاً بسته شوند. خب، همانطور که همان شخص به مجله استرالیایی گفت، این اتفاق افتاده است راندن این شرکت به دلیل حجم زیاد سفارشات، دریافت درخواست ها را متوقف کرده است:

2023 فراری Purosangue خارجی بخش جلویی

در حالی که مدل های رقیب مانند لامبورگینی اوروس سقف تولید ندارند، مارانلو حتی قبل از رونمایی از Purosangue گفت که می خواهد آن را منحصر به فرد نگه دارد. این SUV بیش از 20 درصد از تولید خودرو سالانه این خودروساز را به خود اختصاص نخواهد داد. در دو ماه و نیمی که از رونمایی می گذرد، دفترچه های سفارش آنقدر ضخیم شده اند که فراری را برای مدت طولانی مشغول نگه دارند. کسانی که نام خود را درست قبل از توقف درخواست شرکت ایتالیایی روی خط نقطه چین قرار داده اند، باید دو سال صبورانه منتظر بمانند.

این راز نیست که ما سفارشات را متوقف کردیم. ما چنین علاقه ای را بدون تحویل یک خودرو داشتیم. تصمیمی گرفتیم که فکر می کردیم با موقعیت فراری و مدل مطابقت دارد.