سوبارو ایمپرزا 2024 طراحی جدید خود را قبل از نمایش خودرو در لس آنجلس نشان می دهد

سوبارو اعلام کرده است که ایمپرزا 2024 جدید را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس امسال معرفی خواهد کرد. این خودروساز همچنین یک تصویر تکی از مدل جدید منتشر کرده است که متأسفانه مقدار کمی از خودروی جدید را نشان می دهد. در 17 نوامبر نگاهی کامل به آن خواهیم داشت.

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید



منبع

تصویر تیزر تنها قسمت بالای شبح ایمپرزا را نشان می دهد و طراحی هاچ بک را نشان می دهد. سوبارو در حال حاضر آن را به عنوان یک سدان نیز عرضه می کند. تشخیص آن در عکس دشوار است، اما به نظر می رسد که ایمپرزا جدید بالاتر از خودروی فعلی است. با هجوم مشتریان به کراس اوورها و شاسی بلندها، یک ایمپرزا با سواری بالاتر ممکن به نظر می رسد، اما می تواند یک ترفند دوربین نیز باشد. روشن کردن تصویر در فتوشاپ هیچ جزئیات بیشتری را فاش نکرد.

نسل پنجم Impreza فعلی برای مدل سال 2017 به فروش رسید. فروش در آن سال با کمی بیش از 86000 دستگاه به اوج خود رسید، اما در سال 2020 تقریباً به نصف کاهش یافت. در سال 2021 دوباره کاهش یافت. یک تغییر ظاهری کامل در داخل و خارج می‌تواند این مدل را در نظر مصرف‌کنندگان احیا کند، اما آنها همچنان به سمت کراس اوورها و شاسی‌بلندهای بزرگتر حرکت می‌کنند. .

نمایش خودکار لس آنجلس

برخی از تنها قسمت های قابل مشاهده در ایمپرزا آبی، کاپوت و خطوط بدنه ستون A هستند که شبیه خودروی فعلی هستند. این عکس همچنین اسپویلر کوچک سقف را نشان می دهد که از روی شیشه دریچه بیرون زده است. هیچ تصویر تیزری از داخل خودرو وجود ندارد، اما این وسیله نقلیه می‌تواند نمایشگر دیجیتالی راننده، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جدید، طراحی اصلاح‌شده داشبورد و جدیدترین امکانات فنی را دریافت کند. همچنین باید با تجهیزات ایمنی مانند سیستم چشمی سوبارو بسته بندی شود.

سیستم چهار چرخ محرک باید در ایمپرزا جدید استاندارد باشد، اما مشخص نیست که آیا سوبارو تغییرات قابل توجهی در پیشرانه ایجاد خواهد کرد یا خیر. خودروی فعلی دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر باکسر در زیر کاپوت است که 152 اسب بخار قدرت (113 کیلووات) و 145 پوند فوت (196 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این مقدار برای بخش Impreza کمی ضعیف است و از پیشرفت آن استقبال می شود. با این حال، برای اطلاع از موتورها یا خروجی های جدید باید تا نمایشگاه لس آنجلس صبر کنیم.