سوبارو BRZ اصلاح شده با فراری 308 در یک مسابقه درگ غیرمعمول ملاقات می کند

تیم پشتیبان این کانال در حال آماده سازی یک سوبارو BRZ بسیار اصلاح شده با ارتقاء بصری و عملکردی است. هدف اصلی این پروژه این بود که ماشین اسپرت به ماشین هندلینگ بهتری تبدیل شود و در جاده و پیست خوب باشد. به غیر از باتری جدید و فیلتر هوای جدید، چیز زیادی با موتور اتفاق نیفتاده است، زیرا بیشتر تنظیمات مربوط به سیستم تعلیق و ترمز است.

در دنیای مسابقات درگ، رشته مورد علاقه ما مسابقات بین وسایل نقلیه دوره های مختلف است. هیچ مشکلی در نبرد بین سوپراسپرت ها یا خودروهای اسپرت به همان اندازه قدرتمند و مدرن وجود ندارد، اگرچه وقتی مدل هایی وجود دارند که مطلقاً هیچ وجه اشتراکی ندارند، مطمئناً تولید حتی سرگرم کننده تر است. این دقیقاً موردی است که در ویدیوی پیوست شده در بالا آمده است هونیگان کانال در یوتیوب.

حصول اطمینان از اینکه خودرو در پیچ‌ها جمع و جور باقی می‌ماند، رول کیج پیچ‌دار است و صندلی‌های اسپرت اسپارکو در داخل کابین وجود دارد تا راننده و سرنشین را در جای خود نگه دارند (صندلی‌های عقب وجود ندارد). آخرین اما نه کم‌اهمیت، نمای بیرونی دارای ارتقاء فیبر کربن است که صرفاً برای اهداف زیبایی‌شناختی است. به طور کلی، این یک ساخت ساده اما بسیار مؤثر بر اساس سوبارو BRZ 2022 است.

گاهی اوقات دو خودروی بسیار متفاوت از نظر مفهومی می توانند از نظر عملکرد بسیار به هم نزدیک باشند. امروز دقیقاً همینطور است و ما نتایج این مسابقه را با شما خراب نمی کنیم. ویدیوی قسمت بالای این مقاله بسیار سرگرم کننده است، بنابراین مطمئن شوید که مدتی را برای تماشای آن صرف کنید – ارزشش را دارد.



منبع در مقابل آن یک ماشین کاملا متفاوت است – فراری 308 GTB Quatrovalvole 1984. با کمال تعجب، با وجود تفاوت های عمده بین این دو خودرو، از نظر قدرت و وزن کاملاً مشابه هستند. BRZ دارای 228 اسب بخار (168 کیلووات) است که از یک موتور 2.4 لیتری چهار تخته متصل به یک گیربکس دستی شش سرعته تامین می شود. فراری 237 اسب بخار (174 کیلووات) از یک موتور 2.8 لیتری V8 همراه با گیربکس پنج سرعته دستی دارد. هر دو خودرو دیفرانسیل عقب هستند – سوبارو 2881 پوند (1307 کیلوگرم) وزن دارد و فراری 2835 پوند (1286 کیلوگرم) وزن دارد. هر دو راننده برای پیروزی به پیست آمدند.