سوبارو GL واگن 862 اسب بخاری تراویس پاسترانا در ویدیو تشریح شد


شاید به خاطر بیاورید که واگن خانواده هاکستر سوبارو GL تراویس پاسترانا یکی از سریع‌ترین خودروها در گودوود هیلکلیمب 2022 و پرش از روی پلی در فلوریدا بود. اکنون، آن را در استودیوی Hoonigan برای غواصی عمیق در مورد آنچه که این ماشین وحشی را بسیار خاص می کند، است. و، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

الهام بخش اصلی این وسیله نقلیه واگن های سوبارو GL است که در دهه 1980 به تیم اسکی ایالات متحده خدمت می کردند. با این حال، یکی از اتومبیل های اصلی هرگز نمی تواند سوء استفاده ای را که Pastrana به Family Huckster انجام می دهد تحمل کند. شاسی در حال حاضر از یک قاب لوله با مدل سه بعدی و یک وان فیبر کربنی تشکیل شده است. فاصله بین دو محور تقریباً یکسان است، اما وسیله نقلیه حدود 12 اینچ (30.48 سانتی متر) پهن تر از یک نمونه معتبر است.

Family Huckster دارای عناصر هوازی فعال هوشمندانه است. قطعات روی گلگیرهای جلو و عقب، علاوه بر بال عقب، می توانند مستقر شوند. آنها قابل برنامه ریزی هستند تا در آستانه های خاصی فعال شوند یا Pastrana می تواند آنها را با انتخاب موارد دلخواه از دسته ابزار افزایش دهد.

ورودی نصب شده روی سقف یک عنصر طراحی بیرونی ظریف تر و در عین حال جالب است. قفسه دارای مجسمه هایی است که هوا را به این منطقه هدایت می کند. رادیاتور و سیستم خنک کننده از این تهویه استفاده می کنند و سپس دیفیوزر آن را به سمت عقب هدایت می کند.

قدرت از یک موتور 2.3 لیتری باکسر چهار سیلندر با تک توربو تامین می شود. این بر اساس موتور سوبارو EJ و دارای بلوک بیلت است. توان خروجی 862 اسب بخار (643 کیلووات) است. لوله های اگزوز مستطیل شکل هستند و از هر طرف گلگیرهای جلو خارج می شوند.

جعبه دنده شش سرعته متوالی است. چرخ دنده حداکثر سرعت 175 مایل در ساعت (282 کیلومتر در ساعت) را فراهم می کند.

در داخل داشبورد دارای یک بافت فیبر کربن آبی است که به ظاهر GL اصلی اشاره دارد. همچنین دارای یک دسته ابزار شگفت انگیز است که نمایشگرهای دیجیتال سوباروس در دهه 1980 را تداعی می کند. با این حال، این یکی می تواند تمام اطلاعاتی را که Pastrana می تواند در حین رانندگی به آن نیاز داشته باشد نشان دهد.



منبع