سوزوکی جیمنی کانورتیبل در چین وجود دارد و بسیار عالی است

اساساً یک جیمنی اصلاح شده، این تانک 100 دارای دو در و طراحی است که سعی می کند شبیه به تانک 300 باشد. نکته برجسته ظاهری باید چراغ های جلو LED در جلو با چراغ های روشنایی روز در مرکز و مه شکن های یکپارچه باشد. به سپر با این حال، نشان تانک با لوگوی اصلی شرکت تیونینگ جایگزین شده است تا از مشکلات کپی رایت جلوگیری شود. دوستان و همکاران ما در پسر چرخدار همچنین به ما گفت که نام تجاری وجدان ظاهراً یک شوخی است که بر اساس یک بازی کلمات چینی است.

البته جیمنی در ایالات متحده فروخته نمی‌شود و امید چندانی به تغییر آن در آینده وجود ندارد. با این حال، شرکت تیونینگ چینی YiChe Garage یک جیمنی روباز ساخت و در واقع بیشتر از چیزی است که در ابتدا به چشم می خورد. تیونرها آفرود را تغییر دادند تا شبیه مدلی از شرکت Wey و خانواده تانک آن باشد.

سوزوکی جیمنی همیشه یک آفرود بامزه با قابلیت‌های بزرگ – در تمام اشکال گذشته و آینده‌اش – بوده و احتمالا برای همیشه خواهد ماند. ما در حقیقت می دانیم که سازنده ژاپنی در حال کار بر روی یک نسخه پنج در از شاسی بلند غیر آمریکایی خود است، اما ما چیزی در مورد یک نسخه روباز که از کارخانه تولید می شود نشنیده ایم. خوشبختانه بالاخره کسی پیدا شد که یک کانورتیبل جیمنی مناسب ساخت. حیف که آنها از چین هستند و نه ایالات متحده.

سوزوکی جیمنی کانورتیبل

فراموش کردیم که بگوییم جیمنی به طور رسمی در چین در دسترس نیست. تیمی که این پروژه را ایجاد کرد مجبور شد یکی را وارد کند و حدود 60000 دلار برای رسیدن به این ماموریت هزینه کند. 60000 دلار دیگر برای تغییرات خرج شد و این را به یکی از گران قیمت ترین جیمنی هایی تبدیل کرد که دیده ایم. احتمالاً حتی برای برابوس G63 مشابه گران‌تر است (به لینک های مرتبط در بالا مراجعه کنید).



منبع

اگر این اولین باری است که نام Wey را می شنوید، این یک خودروساز چینی است که سال گذشته با مدل Tank 300 خود با تأثیرات طراحی از فورد برونکو، مرسدس بنز کلاس G و حتی جیپ رانگلر، خبرساز شد. آنچه در ویدیوی بالای این صفحه و گالری بالا مشاهده می کنید – به اشتراک گذاشته شده با Motor1.com منحصراً – تلاشی برای یک تانک کوچکتر 100 است که به طور رسمی وجود ندارد.