سونی هوندا موبیلیتی اولین مدل خود را قبل از عرضه در ایالات متحده در سال 2026 معرفی کرد

سونی هوندا موبیلیتی روی سه خودروی خود تمرکز خواهد کرد: Autonomy، Augmentation و Affinity. این مدل قادر به استقلال سطح 3 محدود خواهد بود، به این معنی که رانندگان می توانند دست خود را از روی فرمان بردارند، و سطح 2+ در هنگام رانندگی شهری. بر اساس این اعلامیه، این مدل دارای یک رابط کاربری متصل به ابر خواهد بود که “سرگرمی فراتر از رانندگی” را ارائه می دهد. همچنین یک “چارچوب خدمات یکپارچه” وجود خواهد داشت که از نرم افزار داخل خودرو تا فضای ابری اجرا می شود.

سونی هوندا موبیلیتی که سرمایه‌گذاری مشترک خودرویی بین هوندا و سونی است، اعلام می‌کند که تحویل اولین خودروی آن در سال 2026 آغاز می‌شود. این شرکت این مدل را در تاسیسات هوندا در آمریکای شمالی می‌سازد و آن را در بهار 2026 در ایالات متحده به فروش می‌رساند. پیش نمایش این وسیله نقلیه در 4 ژانویه 2023 در لاس وگاس درست قبل از نمایشگاه Consumer Electronics نمایش داده می شود.

20 عکس ها

کانسپت SUV Vision-S 02 Sony

طبق استراتژی این شرکت، سونی هوندا موبیلیتی در نیمه اول سال 2025 پیش خرید اولین مدل خود را آغاز خواهد کرد و فروش آن قبل از پایان همان سال آغاز خواهد شد. پس از راه اندازی در ایالات متحده، تحویل در ژاپن در نیمه دوم سال 2026 آغاز خواهد شد.