سیتروئن از لوگوی به روز شده با طعم قدیمی و شعار جدید رونمایی کرد

در ادامه این خط، لوگوی اصلاح شده در چند نسخه از اواسط سال آینده بر روی خودروهای تولیدی و مفهومی اجرا خواهد شد. این خودروساز فرانسوی می‌گوید که در حال کار بر روی زبان طراحی جدیدی است که نشان را بیشتر نمایان می‌کند و به همه اطلاع می‌دهد که به یک سیتروئن نگاه می‌کنند. رویکرد مشابهی توسط برند خواهر پژو با شیر بزرگ‌شده‌اش اتخاذ شد.

لوگوی سیتروئن 2022

همراه با لوگو، برند Stellantis لوگوی جدیدی را نیز معرفی می کند: «هیچ چیز مانند سیتروئن ما را تکان نمی دهد». این شرکت معتقد است که این تغییرات قبل از “هیجان‌انگیزترین فصل” خود با در نظر گرفتن تغییر تدریجی و اجتناب‌ناپذیر به سمت خودروهای الکتریکی ضروری بودند. به عنوان بخشی از طرح Dare Forward 2030 شرکت مادر که در اوایل سال جاری ارائه شد، تمام خودروهای سواری Stellantis تا پایان این دهه خودروهای برقی خواهند بود، از جمله سیتروئن.

13 عکس ها

در همین حال، کانسپت مرموز جدید که نشان اصلاح شده را تکان می دهد، قرار است تا قبل از پایان این ماه رونمایی شود، به این معنی که حداکثر روز جمعه آن را خواهیم دید.



منبع

پس از تغییر لوگوی فولکس‌واگن، اشکودا، ولوو، رنو، داچیا و پژو در سال‌های اخیر، سیتروئن خودروساز اروپایی بعدی است که هویت سازمانی خود را تغییر داده است. برداشت تازه از شورون دوبل بازگشتی به طرح اصلی سال 1919 است که توسط آندره سیتروئن اتخاذ شد و نشان دهنده دهمین تکامل در 103 سال است. ما به زودی آن را برای اولین بار روی خودرویی خواهیم دید که این شرکت از آن به عنوان “وسیله نقلیه خانوادگی مفهومی مهم” یاد می کند.

سایه مونت کارلو آبی با الهام از خودروهای نمادینی مانند 2CV و DS نه تنها به عنوان رنگ بدنه بلکه به عنوان بخشی از هویت برند برای شرکت ها و خرده فروشی ها باز خواهد گشت. علاوه بر این، مادون قرمز جایگزین سایه قرمز فعلی در برنامه های فیزیکی، چاپی و دیجیتالی خواهد شد.

لوگوی اصلاح شده با یک قاب بیضی عمودی که میزبان شورون های دوتایی است (“deux chevrons” در فرانسوی”) توسط تیم طراحی خود سیتروئن با کمک استودیوی طراحی Stellantis، یک آژانس طراحی برند جهانی، طراحی شده است. روکش کرومی را از دست می دهد و خواهد شد. وینسنت کوبی، مدیر عامل سیتروئن، با صحبت در مورد نشان بهینه‌سازی شده، آن را نمادی زیبا از پیشرفت در مسیر آینده‌ای صرفاً الکتریکی توصیف کرد.