سیویک Type R 2023 در نوربرگ رینگ مشاهده شد و می تواند رکورد FWD را دنبال کند

این چیزی است که ما هنوز نمی دانیم، اما به نظر می رسد هوندا در حال حاضر در آلمان برای به چالش کشیدن رکورد موجود است. این تایید نشده است، اما یک هوندا سیویک تایپ R جدید 2023 در نوربرگ رینگ دیده شد که توسط میشا شارودین، مالک اوج نوربورگ – شرکتی که به گردشگرانی که می خواهند در جهنم سبز تجربه کنند، ارائه می دهد. ما پست رسانه های اجتماعی را در بالا جاسازی کردیم، اما می توانید از طریق لینک منبع زیر نیز به آن دسترسی داشته باشید.

مگر اینکه زیر صخره زندگی می کنید، باید بدانید که هوندا قبلاً نسل جدید سیویک تایپ R را معرفی کرده است. و می دانید که این به چه معناست – عنوان سریع ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو در نوربرگ رینگ برای آن در نظر گرفته شده است. بحث دیگری از هوندا





منبع به گفته چارودین، دو سیویک تایپ R به طور انحصاری در پیست بودند. هواشناسی نیز با هوندا برای این تلاش ادعایی موافقت کرد. در صورت موفقیت این خودروساز، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اعلامیه‌ای ارائه شود.

سیویک تایپ R FL5 بر اساس نسل یازدهم هوندا سیویک هاچ بک، از همان موتور 2.0 لیتری توربوشارژ استفاده می کند، اما به 315 اسب بخار (235 کیلووات) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور ارتقا یافته است. افزایش 9 اسب بخار و 15 پوند فوت نسبت به مدل قدیمی. پیشرفت‌ها شامل پره‌های توربین بهینه‌شده است که فشار بیشتری را با برد وسیع‌تر و کارایی بیشتر تولید می‌کنند. اگزوز نیز برای خروج گاز بیشتر به روز شده است. مدل جدید همچنین برای عملکرد بهتر تغییراتی در سیستم تعلیق دریافت کرده است.

شایان ذکر است، دارنده عنوان فعلی برای خودروهای تولیدی، رنو مگان RS Trophy-R است که حلقه را در 7 دقیقه و 40.1 ثانیه طی کرد. پیش از این، سیویک تایپ R نسل قبلی این رکورد را در اختیار داشت. آیا هوندا با سیویک هاچ بک جدید با نشان قرمز این عنوان را از رنو پس خواهد گرفت؟

این منجر به زمان دور بهتری از سیویک تایپ R شد و حتی قبل از رونمایی از خودرو، در پیست سوزوکا از FK8 بهتر عمل کرد.