سی و دومین پالم بیچ کاوالینو کلاسیک به میراث فراری در لمانز افتخار می کند


هر ماه ژانویه، خورشید گرم پالم بیچ، فلوریدا، میزبان بزرگ‌ترین رویداد اتومبیل‌رانی فقط فراری در جهان است. Palm Beach Cavallino Classic Concorso d’Eleganza جشن همه چیز فراری است و برای نسخه سی و دوم، توجه ویژه ای به فراری و نمادین ترین مسابقه استقامت جهان – 24 ساعت لمانز – معطوف شده است.

کاوالینو کلاسیک امسال که از 26 تا 29 ژانویه در The Breakers در پالم بیچ برگزار می شود، 150 فراری را شامل می شود که دهه ها تولید اسب پرانسینگ را در بر می گیرد. چندین سالگرد فراری برای این رویداد ویژه جشن گرفته می شود، از جمله 70 سال از 250 MM، 340 MM، 625 TF، و 735 Sport، که همه در سال 1953 وارد شدند. فراری 330 MM، 330 LMB و 250 P جشن می گیرند. 60 سالگی آنها

32th Palm Beach Cavallino Classic Preview
32th Palm Beach Cavallino Classic Preview

با این حال، عنوان اصلی رویداد امسال، سابقه طولانی و پر سابقه فراری با Le Mans است. سال 2023 صدمین سالگرد این مسابقه افسانه ای است. فراری اولین بار در سال 1949 مسابقه داد و ده ها پیروزی در کلاس با 9 پیروزی کلی در سال های پس از آن کسب کرده است. 24 فراری ویژه که طی سال‌ها در لمانز به رقابت پرداخته‌اند، در روز 28 ژانویه در چمن‌های The Breakers در کلاس اصلی قرار خواهند گرفت.

32th Palm Beach Cavallino Classic Preview

لوئیجی اورلاندینی، رئیس و مدیرعامل کاوالینو و کانوسا گفت: “فراری برای چندین دهه قهرمان اصلی لمانز بوده است، و ما احساس کردیم که باید این نقطه عطف باورنکردنی را با ترکیبی عالی از فراری‌ها جشن بگیریم که تاریخ مشهورترین مسابقه جهان را ثبت کرد.” . “در سال 2022، ما هفتاد و پنجمین سالگرد فراری را با ترکیب ویژه ای از خودروها جشن گرفتیم که هر سال از تاریخ این مارک را نشان می داد، اکنون می خواهیم به نماد دیگری از مسابقات اتومبیل رانی ادای احترام کنیم: 24 ساعت لمان.”

32th Palm Beach Cavallino Classic Preview
32th Palm Beach Cavallino Classic Preview

کاوالینو کلاسیک به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای خودرویی زمستانی در جهان، همیشه یک تجربه هیجان انگیز پر از ماشین های زیبا، غذاهای نفیس، مناظر باورنکردنی و موارد دیگر است. فروش بلیت کاوالینو کلاسیک 2023 از اول نوامبر آغاز می شود. دارندگان خودروهای واجد شرایط می‌توانند همین الان به [email protected] ایمیل بزنند تا خودروهای خود را به کمیته انتخاب ارائه دهند. همچنین می‌توانید در بحث‌های کلاسیک امسال در FerrariChat به دیگر علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان بپیوندید.



منبع