شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

این کار باعث می‌شود که لپ تاپ با مقدار ولتاژ ایمن‌تری کار کند و دلیل این‌که آداپتور شارژرها کمی داغ می‌شوند همین تبدیل ولتاژ شارژ لپ تاپ برای اولین بار است. دوم امکان مقایسه آداپتورهای مختلف از نظر ولتاژ و آمپراژ است. لوازم جانبی برای لپ تاپ اهمیت زیادی دارد اما شارژر لپ تاپ یکی از ضروری‌ترین وسایل محسوب می‌شود که باید همراه خود داشته باشید.

  • پس از اتصال فیش های مربوطه به اهم متر شارژر لپ تاپ را به برق شهری وصل کرده، در این مرحله فیش مشکی رنگ را به خروجی منفی شارژر و فیش قرمز را به خروجی مثبت وصل می کنیم.
  • سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است.
  • دارای 6 ماه گارانتی mm
  • دقت داشته باشید که پایه های مثبت و منفی باید با همزمان متصل شوند و از اتصال آنها اطمینان کسب کنید .
  • از نظر فیزیکی این کمیت نشان دهنده اختلاف پتانسیل میان دو نقطه است.

ممکن است لپ تاپ شما ACER یا DELL یا SONY یا ایسوس ASUS باشد اما ولتاژ و جریان دستگاه شما با مدل‌های دیگر متفاوت باشد. آداپتور در واقع یک کاهنده ولتاژ است که برق 220 ولت یا 110 ولت AC را به برق مورد نیاز دستگاه شما تبدیل می‌کند. حتما توجه کنید برای خرید شارژر لپ‌تاپ همان آداپتوری را تهیه کنید که هنگامخرید لپ تاپ روی دستگاه بوده است. باور داشته باشید یا نه، همیشه افرادی هستند که ادعا می‌کنند محصولات مورد نیاز شما ارزان‌تر از قیمت واقعی به فروش می‌رسانند.

معرفی لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

معمولا اگر مشکلی برای شارژری پیش آمده باشد مشکل ناشی از آسیب دیدگی یکی از این دو مورد است و به ندرت پیش می آید که همزمان دچار مشکل شده باشند. دقیقا به همین علت است که در بازار این دو قسمت به صورت جداگانه به فروش میرسند. پس اگر نیاز به یک شارژر کامل برای لپ تاپ خود دارید، خرید کابل برق را فراموش نکنید. در فروشگاه شهر باتری، کابل برق تمام مس با کیفیت بسیار عالی عرضه می شود که نیاز شما خریداران به تهیه کابل برق را برآورده می نماید. مشکل شارژ نکردن شارژر لپ تاپ یا “Plugged in not charging” یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران در مورد شارژر لپ تاپ خود با آن مواجه می‌شوند.

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G3 یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ استوک های بازار می باشد که دلیل آن داشتن پردازنده نسل 6 اینتل از نوع i7 می باشد. تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض و دو ماه گارانتی رایگان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید لپ تاپ های خریداری شده ی خود را با پرداخت مبلغ ناچیزی، یک سال گارانتی نمایید.

شارژر SAMSUNG (

اگر چنین است و متوجه شدید که شارژر لپ تاپ شما اصلا کار نمی کند، این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین راه حل ممکن و روش تست شارژرهای لپ تاپ را مورد بحث قرار دهید. برای تعمیر لپ تاپ ایسوس خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . پس از شناسایی و در نظر گرفتن برند لپ تاپ نیاز است که به دو مورد دیگر توجه ویژه کرد.